در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان قزوین مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت شوق رویش در اردوگاه جهان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز دوشنبه در مراسم اختتامیه این مراسم گفت: در راستای اجرای این طرح، برنامه های مختلف اوقات فراغت از ابتدای تابستان در محورهای مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، تفریحی، سیاحتی، بشردوستانه و مناسبتی برای جوانان عضو به مورد اجرا گذاشته شد.
حمید ره انجام افزود: رقابت و اردوهای فرهنگی، تفریحی درون و برون استانی، نشست و گفت و شنودهای فعالان، برنامه های کارگاهی و سایر برنامه های به مورد اجرا درآمده این طرح موجب شد تا اعضای جوان این جمعیت تابستان پرکاری را پشت سربگذارند.
به گفته وی، مبنای برنامه های ما در طرح اوقات فراغت تحرک و نشاط بیشتر جوانان بود تا از بی حوصلگی، خمودگی و ایستایی آنها جلوگیری شود.
وی، مجری شو، فن سخنوری، نشست های معرفتی و همایش های مناسبتی را از جمله برنامه های برگزار شده اعلام و یادآور شد: مسابقه استانی مجری شو از جمله برنامه هایی بود که با حضور بیش از 40 شرکت کننده جوان پرشور و علاقه مند به منظور تامین اوقات فراغت و استعدادیابی جوانان جهت اجرای برنامه های درون سازمانی، برگزار شد.
وی ادامه داد: با برگزاری مسابقه مجری شو، جوانان علاقه مند توانستند میزان اعتماد به نفس فن سخنوری و بداهه گوئی، زبان بدن و مهارت ارتباطی و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.
ره انجام در ادامه، استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با اهداف و برنامه های سازمان جوانان و تربیت اعضا در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، باروری، شکوفایی استعدادها و رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف طرح تابستانی اوقات فراغت اعلام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی های آنان شود، اضافه کرد: زمان اوقات فراغت تابستان فرصتی مناسبی است که می توان برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را اجرا تا توانمندی جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود، در غیر اینصورت می تواند به عنوان یک تهدید نیز محسوب شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: با اجرای طرح شوق رویش در تابستان امسال 4 هزار و 500 عضو جوان در برنامه های مختلف آن شرکت کردند.
در پایان این مراسم از اعضای تیم دادرس پسران تاکستان که موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شده و نیز اعضای فعال طرح شوق رویش استان تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار