در حالی که گفته می‌شد حسن روحانی و هیئت دولت، پنجم مهرماه به قزوین سفر میکنند، استاندار قفزوین امروز تاریخ رسمی این سفر را 74 مهر اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود حسن روحانی پنجم مهرماه به همراه هیئت دولت یازدهم به قزوین سفر خواهد کرد ، همتی استاندار قزوین از انجام این سفر در روز 7 مهر خبر داد.
همچنین این سفر در حالی انجام می شود که مدت حضور هیئت دولت به استان دو روز اعلام شده بود اما امروز و بنا به اعلام رسمی همتی، رئیس جمهور و هیئت دولت تنها در سفری یک روزه عازم قزوین می شوند.
همتی همچنین در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد سفر ریاست جمهوری به استان قزوین را نیز منصوب کرد.
در احکامی که از سوی استاندار صادر شده نصرت اله علیرضایی بعنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، حسن کاشی به عنوان دبیر ستاد مرکزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، ابوالفضل یاری به عنوان رییس کارگروه برنامه ریزی و بودجه سفر ریاست جمهوری، رضا گروسی، به عنوان رییس کارگروه پشتیبانی سفر ریاست جمهوری، عباس علی درافشانی، به عنوان رییس کارگروه اقتصادی سفر ریاست جمهوری، بهزاد پرویزی، به عنوان رییس کارگروه حراست و استعلامات سفر ریاست جمهوری، ایوب رحیمی، به عنوان رییس کارگروه سیاسی و امنیتی سفر ریاست جمهوری ، منوچهر حبیبی به عنوان رییس کارگروه عمرانی ستاد سفر و محسن قاسمی نیز به عنوان دبیر سفر ریاست جمهوری به استان منصوب شده‌اند.
برچسب ها: تابناک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار