مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزرات آموزش و پرورش:
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزرات آموزش و پرورش گفت: باید آینده کشور را با استفاده از سلامت اخلاقی دانش‌آموزان تضمین کرد.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اصغر احمدی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید استان قزوین که پیش از ظهر امروز در هنرستان شهید چمران این استان برگزار شد، اظهار داشت: تحصیل و علم‌آموزی اهداف مختلفی را به دنبال دارد که باید در راستای دست‌یابی به آن تلاش و همت کرد.

وی به اهمیت علم آموزی تأکید کرد و افزود: تحصیل ابزار و وسیله‌ای برای رسیدن به تقویت شخصیت و روح افراد است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در مدارس باید رویکردهای مختلفی دنبال شود و در حفظ حریم دین، اخلاق و معنویت تلاش کرد.

احمدی به لزوم حفظ سلامت اخلاقی در بین دانش‌آموزان تأکید و بیان کرد: باید آینده کشور را با استفاده از سلامت اخلاقی دانش‌آموزان تضمین و از جای‌گیری هرگونه افکار اشتباه در فکر و اذهان آنها دوری کرد.

وی به ارزش و جایگاه معلمان در نظام آموزش و پرورش پرداخت و بیان کرد: ارزش و جایگاه شغل معلمی بسیار بالاست و هیچ شغلی بالاتر از این شغل نیست.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین سرمایه‌های کشور را نیروی انسانی یاد کرد و گفت: تضمین کننده اداره آینده کشور در گرو تربیت این نیروها بوده و نقش معلمان در این مسیر غیرقابل چشم‌پوشی است.

گفتنی است، این مراسم بخش‌های متنوع و جذابی همچون رونمایی از مجموعه سروده‌های «آوای معرفت» با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین و شهرداری قزوین از سوی هنرمند محبوب این استان محمدحسین ارداقیان را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار