مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دانش‌آموزان باید در کسب علم و دانش تلاش کنند تا سرعت رشد و توسعه کشور ارتقاء یابد.
کد خبر: ۳۰۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در مراسم جشن بازگشایی مدارس که ظهر امروز در مدرسه شاهد قائم(عج) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان درس خواندن و ادامه دادن راه شهداست.

وی با اشاره به اینکه قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: شهدای دانش‌آموز در زمان آغاز جنگ تحمیلی، درس را رها کرده و عازم جبهه‌ها شدند تا از سرزمین خود دفاع کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل با کمترین امکانات در برابر دشمنان جنگیدند تا بتوانند از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان در امان بماند و همچنین مردم ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند.

این مسؤول بیان کرد: آحاد جامعه به ویژه نسل امروز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند تا بتوانند از اهداف انقلاب اسلامی محافظت کرده و توطئه‌های دشمنان را علیه این انقلاب خنثی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه الگوگیری دانش‌آموزان از سیره شهدا برای رسیدن به موفقیت حائز اهمیت است، مطرح کرد: تحقق این مهم منجر می‌شود تا آن‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه موفق باشند و موجب سربلندی و عزت کشور شوند.

حقایق‌پور با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در کسب علم و دانش تلاش کنند تا سرعت رشد و توسعه کشور ارتقا یابد، تصریح کرد: امید است بتوانیم در زمینه‌های مختلف در دنیا به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم، برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله نواختن زنگ مقاومت در مدرسه شاهد قائم(عج)، اجرای سرود و مسابقه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار