رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: فرهنگیان، مبلغان علمی و دینی در راستای ارزش‌های اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۰۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی صبح امروز در جمع مسؤولان شهرستان آبیک و متولیان تعلیم و تربیت هنرستان دخترانه عاطفه در دفتر این هنرستان اظهار داشت: در قاموس انبیای الهی، تربیت اسلامی و پاک زیستن ملاک زندگی آنان بوده است.

وی افزود: انبیای الهی خود عامل به عمل بودند و مردم هم به ندای آنها لبیک گفته و اعمال صالح انجام می‌دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: فرهنگیان، مبلغان علمی و دینی در راستای ارزش‌های اسلامی هستند که باید گفت گام برداشتن برای رضایت الهی در امر تعلیم و تربیت، عبادت است.

جان‌محمدی اضافه کرد: در روایت آمده است اگر عالمی در مسیر علم حرکت کند، فرشتگان الهی بال خود را باز کرده تا عالمان روی بال آنها راه بروند.

وی خاطرنشان کرد: برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان نیاز به تشکیل اتاق فکر است تا علاوه بر مسؤولان ادارات و سیاسیون، قشرهای مختلف مردم هم باید در این زمینه نقش بسزایی ایفا کنند.

این مسؤول بیان کرد: معلمان باید در کلاس درس، مسائل را رصد کرده و با برقراری ارتباط با دانش‌آموزان، حرف اول و آخر را بزنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، امام علی (ع) را عصاره عدالت ذکر کرد و افزود: عدالت تنها در دعوا، جنگ و تقسیم مال نیست بلکه در زمینه علم و آموزش هم عدالت باید رعایت شود.

جان‌محمدی ادامه داد: والدین در منزل و معلمان در مدارس باید نقش خود را در امر تعلیم و تربیت به نحو احسن ایفا کنند.

وی اضافه کرد: از معلمان درخواست می‌شود سیره زندگی ائمه اطهار (ع) را الگوی خود قرار داده تا بتوانند دانش‌آموزان از تهاجم فرهنگی حفظ کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم خون شهدایی که برای نظام ریخته شده پایمال شود و زحمات آنها به هدر رود.

به گزارش فارس، در مراسم زنگ مهر و مقاومت و سرشماری نفوس و مسکن علاوه بر علی رحمانی فرماندار آبیک و مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک، سید آیت‌الله بنی‌هاشمی رئیس دادگستری این شهرستان، سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و جمعی از مسؤولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدا و فرهنگیان پیشکسوت حضور داشتند.

گفتنی است، زنگ مهر و مقاومت و سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آبیک با دستان مادران شهید حسن حسام و مسعود صیادی در هنرستان دخترانه عاطفه نواخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار