همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد مدارس احداثی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین به 11 باب افزایش یافت.
کد خبر: ۳۰۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید شاهد تغییرات مختلفی در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین هستیم که از موارد آن می‌توان به واگذاری یک باب مدرسه با 20 کلاس درس با تأمین منابع سازمان ملی زمین و مسکن به اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اشاره کرد.

وی افزود: ساماندهی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان ناحیه شهری مهرگان یکی از کمبودهایی بود که احساس می‌شد و با واگذاری یک بابا مدرسه به این فضای شهری بخشی از نقاط ضعف بیان شده، حل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: 5 واحد از 12 باب واحد آموزشی از منابع سازمان ملی زمین و مسکن توسط اداره‌کل راه و شهرسازی این استان در شهرک مهرگان به طور کامل تکمیل و 5 باب دیگر به مرحله اسکلت و سفت‌کاری احداث انجام شده و به صورت رایگان در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین قرار گرفته است.

مانی‌فر تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین برای اتمام ساخت یک مدرسه دیگر که از سوی بنیاد برکت احداث شده، حمایت 4 میلیارد ریالی را انجام داده است.

این مسؤول مطرح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد واگذاری مدرسه 20 کلاسه مهرگان با دستور وزیر راه و شهرسازی به صورت رایگان برای بهره‌برداری در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین قرار گرفته است.

گفتنی است، با واگذاری این واحد آموزشی 20 کلاسه، تعداد مدارس احداثی این اداره کل که برای بهره‌برداری به شکل رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته به 11 باب افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار