با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل قزوین برگزار می‌شود.

علیرضا دولتی مسؤول امور فرهنگی و هیأت امناء مسجد مسلم‌ابن‌عقیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشت این هفته با حضور رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز یکشنبه چهارم مهرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل شهر قزوین برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام سید اسماعیل سیدجوادی جانباز گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس سخنرانی می‌کند.

دولتی تصریح کرد: همچنین مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه پنجم مهر ماه سال جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء هم در مسجد مسلم ابن عقیل واقع در بلوار سیدالشهدا(ع) شهرک مینودر قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار