مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین از رشد 5300 درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج این بانک در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیداصغر حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک مسکن در جهت حمایت از جوانان و گسترش سنت حسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تاکنون 59 میلیارد و 180 میلیون ریال به 594 متقاضی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
وی با اشاره به یک هزار و 69 متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از این بانک، ادامه داد: تاکنون 594 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات خود شده و به مابقی نیز تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
حسینی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات خرید خانه برای خانه اولی ها، یادآور شد: زوج های جوان برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت خرید خانه می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن و افتتاح حساب صندوق مسکن یکم تا یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.
وی ادامه داد: با دو برابر شدن سقف خرید وام مسکن برای دارندگان صندوق مسکن یکم در اوایل سال جاری این وام در تهران به یک میلیارد و 600 میلیون ریال و در شهرهای با جمعیت 200 هزار نفر مانند قزوین به یک میلیارد و 200 میلیون ریال با سود 9.5 درصد افزایش یافت.
به گفته وی، مدت بازپرداخت این وام 12 ساله و اقساط آن برای دریافت کنندگان یک میلیارد و 200 میلیون ریالی ماهانه 13 میلیون و 990 هزار ریال است.
حسینی در پایان اضافه کرد: با توجه به کاهش نرخ سود تسهیلات، فرصت بسیار مناسبی برای افراد افتتاح کننده این حساب به وجود آمده تا از این طریق بتوان ارزان قیمت ترین وام خرید خانه را دریافت و در شرایط ثبات بازار مسکن، اقدام به خرید منزل مسکونی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار