معاون اقتصادی استانداری قزوین:
سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین گفت: در سفر هیئت دولت به قزوین بستر خوبی برای حل مشکلات بخش های مختلف و رونق اقتصادی استان فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در آستانه سفر رئیس جمهور به قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سفر هیئت دولت بهترین فرصت برای استانهاست تا ضمن معرفی توانمندی ها از ظرفیت های مغفول مانده خود با کمک دولت هم استفاده کنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: در سفر رئیس جمهور به استان زمینه طرح مشکلات و دریافت کمک های اعتباری فراهم است تا بتوانیم با رفع موانع تولید به رونق اقتصاد استان کمک کنیم.

حضور کاروان تدبیر و امید، توسعه استان را سرعت می بخشد

وی بیان کرد: اختصاص ۳۶۹ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی استان از فرصتهای ارزشمندی است که می تواند مشکلات این بخش را تا حد زیادی حل کند.

حبیبی یادآورشد: استان قزوین از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سرمایه گذاری، صنعت، کشاورزی، گردشگری، ساختمان و انرژی های نو برخوردار است که امیدواریم با استفاده از فرصت سفر کاروان تدبیر و امید برای تحقق توسعه پایدار در منطقه گام برداشت.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اضافه کرد: در روزهای باقیمانده به سفر رئیس جمهور محترم و هیئت دولت با ۷۰ بنگاه اقتصادی استان رایزنی شده تا با راه اندازی و آغاز فعالیت پروژه ها و طرح هایی که قابلیت سرمایه گذاری دارند به رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و تقویت تولید در استان کمک شود.

رئیس کارگروه عمرانی ستاد سفر در استان بیان کرد: نشست هایی با مسئولان بانک ها و حوزه های اقتصادی برای فعال کردن واحدهای اقتصادی و تولیدی غیر فعال، نیمه فعال و تعطیل در استان انجام شده و امیدواریم تسهیلات مناسبی بویژه در حوزه سرمایه در گردش برای راه اندازی واحدهای نیمه فعال پرداخت شود.

وی گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید این است که هیچ طرح اقتصادی به دلیل تسهیلات سرمایه در گردش تعطیل نشود که در این راستا ۲ هزار واحد در استان شناسایی شده که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند و تاکنون حدود ۳۶۹ میلیارد تومان سرمایه در گردش به این واحد ها پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد دستاوردهای سفر رئیس جمهور باشیم.

حبیبی اظهارامیدواری کرد با استقبال پرشور از رئیس جمهور در استان قزوین خاطره ماندگاری از این سفر در قزوین ثبت و ضبط شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار