با حکم استاندار قزوین:
با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین نصرت الله علیرضایی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین درحکم استاندار قزوین خطاب به نصرت الله علیرضایی آمده است: با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به استان قزوین و تشکیل ستاد سفر دراستان به منظور برنامه ریزی و پیگیری امور اجرایی سفر، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر منصوب می شوید.

انتظار می رود با برنامه ریزی منسجم و بهره گیری از تمام ظرفیتهای استان، ضمن ارتباط مستمر و تعامل سازنده با مسئولین متناظر در نهاد ریاست جمهوری، وفق انتظارات نهاد مذکور و تحت نظر اینجانب در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن سفر کاروان تدبیر و امید به استان ایفای نقش کنید.

همچنین استاندار قزوین حسن کاشی را به عنوان دبیر ستاد مرکزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، و ابوالفضل یاری به عنوان رئیس کارگروه برنامه ریزی و بودجه سفر ریاست جمهوری در استان، منصوب کرد.

در حکم استاندار خطاب به ابوالفضل یاری آمده است: انتظار می رود نسبت به تعیین و ابلاغ احکام کمیته های مرتبط، تدوین پروژه های کلان، تنظیم مکاتبات، تدوین مصوبات و آمار و اطلاعات و سایر کمیته های مورد نیازاقدام و تصویری از ابلاغ صادره به دبیرخانه سفر ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار