مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو معاینه فنی خودروها در مرکز مکانیزه معاینه فنی اقبالیه رایگان انجام شد.
کد خبر: ۳۰۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو معاینه فنی خودروها در مرکز مکانیزه معاینه فنی اقبالیه رایگان انجام شد.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و مرکز معاینه فنی اقبالیه به مدت یک روز اجرا شد و تمام دارندگان خودروهای شخصی، آژانس‌های مسافربری، تاکسی‌های درون شهری و برون شهری و وانت‌بارها از ساعت 8 تا 17 برای انجام معاینه فنی به این مرکز مراجعه کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از تشدید آلودگی هوا دانست و گفت: این برنامه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو انجام شد و امیدواریم چنین برنامه هایی در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود.

شمسی‌پور عنوان کرد: در برنامه‌ای دیگر در شهر اقبالیه و با همت سازمان حمل و نقل و ترافیک اقبالیه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو تمام وسائط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی در شهر اقبالیه بصورت رایگان نسبت به جابه‌جایی مسافران در این روز اقدام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار