سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین:
سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین سفر رئیس جمهوری به استان قزوین را منشا خیر و برکت دانست و گفت: این سفر بدون شک اعتبارهای قابل توجهی را نیز نصیب استان خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی فرخ زاد در نشست مشورتی با بخشداران استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: استقلال و امنیت امروز کشور مدیون خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و حفظ آن نیز در گرو پاسداشت یاد و نام ایثارگران و تداوم سیره و مشی این عزیزان است.
وی، سفر ریاست جمهوری به استان قزوین را مهم برشمرد و یادآور شد: این سفر اعتبارهای قابل توجهی را برای اجرای طرح های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان همراه خواهد داشت که با توجه به فرصت 2 ساله جذب آن، گام بزرگی در جهت رشد و توسعه استان محسوب می شود .
فرخ زاد با اشاره به ارتقاء بهره وری، از مدیریت بدون پول به عنوان یکی از ابزارها در این راستا یاد و اضافه کرد: توانمندی های انسانی و فنی زیادی در بخش های مختلف نهفته است که باید از تمام این ظرفیت ها با هم افزایی برای سرعت بخشیدن به حل مشکلات موجود و رشد توسعه استان بهره ببریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار