مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: دفاع مقدس هشت ساله موجب شد تا ملت ایران با همت و تلاش خود و افزایش توان نظامی و پیشرفت صنعتی قله‌های علمی را درنوردند.
کد خبر: ۳۰۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ابراهیم یرلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جنگ تحمیلی بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک گنج تمام نشدنی و از بزرگترین افتخارات ملت ایران است و همچون نگینی در جهان می‌درخشد.

وی افزود: عراق زمانی به کشور حمله کرد که تازه انقلاب کرده بودیم و دارای ارتش منسجم نبودیم و همچنین با قائله‌های مختلف در کشور همچون قائله کردستان و نبود امکانات و تجهیزات نظامی مواجه بودیم.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: دفاع مقدس هشت ساله موجب شد تا ملت ایران با مدنظر قراردادن شعار محوری «ما می‌توانیم» به یک خودباوری برسند و بتوانند با همت و تلاش خود با افزایش توان نظامی و پیشرفت صنعتی قله‌های علمی را درنوردند و دشمنان را در راه رسیدن به اهداف پلید خود که ساقط کردن نظام اسلامی بود ناامید کنند.

یرلی تصریح کرد: دفاع مقدس با نبردهای گذشته متفاوت بود، در این جنگ رزمندگان با سلاح ایمان و رهبری در برابر دشمن ایستادگی کردند، بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک کشور که در جنگ‌های گذشته (قبل از انقلاب) با از دست دادن مناطقی از خاک کشور همراه بود.

این مسؤول همچنین خطاب به دانش‌آموزان اذعان کرد: امروز وظیفه دانش‌آموزان تحصیل است تا به کمک این تحصیل و علم شما موجب سربلندی و اعتلای کشور شوند.

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: دانش‌آموزان باید تلاش جدی در عرصه علم‌آموزی و در کنار آن هم بصیرت‌افزایی داشته باشند تا دوست را از دشمن تشخیص دهند.

یرلی اطاعت و پیروی از ولایت فقیه را در حفظ نظام و دوری از انحراف، بسیار مهم خواند و افزود: تحصیل علم، حفظ حجاب و پشتیبانی از ولایت از مهم‌ترین وصایای شهدا است که باید به آن عمل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار