شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: به برکت دفاع مقدس کابوس شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ در اذهان جهانیان شکسته شد.
کد خبر: ۳۰۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس این جوانان این مرز و بوم را کمرنگ کنند.

وی به ایام دفاع مقدس در آن برهه اشاره و بیان کرد: جمهوری‌ اسلامی ایران ناخودآگاه به جنگی تمام عیار فراخوانده شد که بر اساس پیش‌بینی کارشناسان نظامی و سیاسی توان مقابله ایران سه روز بوده است اما پس از هشت سال دفاع دلیرانه رزمندگان، نه تنها دشمن نتوانست یک وجب خاک کشور را اشغال کند بلکه در اوج درماندگی و استیصال قرار گرفت.

شهردار قزوین تصریح کرد: همگان به عظمت پایداری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند که امام‌(ره) در این خصوص فرمودند، «ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پر بار اسلامی‌مان را محکم کردیم».

نصرتی به استقلال این کشور در تمام عرصه‌ها اشاره و بیان کرد: کشوری که مقتدر است، استقلال دارد و دشمن بعثی طی هشت سال استقلال و آزادی ما را به چالش کشید اما با اثبات اقتدار نظام از سوی رزمندگان، استقلال کشور هم تضمین شد.

وی با اشاره به روحیه ایمان بالای رزمندگان در دفاع مقدس یادآور شد: در دفاع مقدس، دنیا به شکلی از دفاع مواجه شد که نیروی انسانی و اراده درونی او نقش نخست را در دفاع ایفا می‌‌کرد و عنصر ایمان و عشق به خدای متعال امروز مقوله‌ای است که در محافل علمی و نظامی جهان به عنوان یک استراتژی نوین مورد مطالعه است.

شهردار قزوین ادامه داد: از برکات هشت سال دفاع مقدس ارائه الگویی از مبارزه برای کشورهای اسلامی و جهان مستضعفان است که امام‌(ره) از برکات جنگ الگوگیری کشورهایی چون فلسطین، افغانستان و غیره در مبارزه علیه ستمگران و سلطه‌گران دانسته‌اند و اینکه به برکت دفاع مقدس کابوس شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ در اذهان جهانیان شکسته شد.

نصرتی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی گرانقدر برای بزرگداشت انسان‌هایی است که تنها در پرتو ایمان، پایمردی و دلاوری خالق صحنه‌هایی بی‌بدیل از انسانیت، شرافت و فداکاری در تاریخ معاصر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار