همتی خبر داد:
استاندار قزوین از احتمال دو روزه شدن سفر رئیس جمهور به استان قزوین خبر داد و گفت: در حال حاضر سفر هیئت دولت به استان قزوین در یک روز انجام می شود.
کد خبر: ۳۰۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در رابطه با بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت یازدهم برگزار شد اظهار کرد: بر اساس جایگاهی که رئیس جمهور دارد، وی را باید عنصر و نماد وحدت ملی در کشور دانست .
وی افزود: رئیس جمهور متعلق به هیچ جریان و حزب خاصی نیست و همه باید تلاش کنیم تا استقبالی شایسته از رئیس دولت تدبیر و امید در استان قزوین صورت بگیرد.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قزوین 37 پروزه در استان قزوین به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: 8 پروژه دولتی و 29 پروژه بخش خصوصی در این سفر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان صرف شده است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها توسط هیئت دولت برای بیش از 3 هزار نفر در استان اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.
همتی با تأکید بر اینکه دولت در صدد است تا به تعهدات خود عمل کند، خاطرنشان کرد: از چندین روز پیش در جلسات متعدد مصوبات و قولهای رئیس جمهور در حال بررسی است تا تعهدی به مردم استان داده شود که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
وی همچنین با بیان اینکه همه باید برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور تلاش کنیم، گفت: دکتر حسن روحانی ساعت 9 صبح 7 مهر پس از طی مسیرهای چهارراه‌طالقانی و چهارراه ولیعصر در ورزشگاه شهید رجایی با مردم دیدار و به سخنرانی خواهد پرداخت.
همتی عنوان کرد: در حال حاضر این سفر در طی یک روز انجام خواهد شد اما در تلاش هستیم تا سفر در دو روز برگزار شود .
وی در پایان گفت: تا پایان امشب مدت زمان حضور رئیس جمهور در استان قزوین مشخص خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار