مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر شش ایستگاه آتش نشانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند که به زودی این رقم به هفت ایستگاه افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۰۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمید رضا خانپور در مراسم مانور آتش نشانی که با حضور جمعی از صاحبان و کارکنان صنایع در شهرک صنعتی لیا برگزار شد، افزود: به زودی شاهد راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در ناحیه صنعتی دانسفهان خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه توجه به ایمنی و حضور مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی در دوره های آموزشی مربوط به این موضوع می تواند از بروز حوادثی چون آتش سوزی در کارخانه ها پیشگیری کند، اظهار کرد: برگزاری مانور آتش نشانی فرصتی برای نشان دادن سطح آمادگی نیروهای آتش نشان در مواقع بروز خطر و حادثه است.
وی اظهار کرد: برگزاری این مانور همچنین می تواند به آمادگی واحدهای تولیدی برای مقابله با حوادث کمک کند.
خانپور در ادامه با اشاره به وضعیت خدمات اتش نشانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، افزود: در حال حاضر تمامی واحدهای فعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی از خدمات آتش نشانی و ایمنی برخوردار هستند.
ابن مسئول یادآور شد: در یک سال گذشته یک هزار و 750 نفر ساعت دوره های آموزشی پیشگیری از حریق ، اطفا حریق و کمکهای اولیه برگزار و 134 عملیات مانور آتش نشانی اطفاء در شهرک های صنعتی برگزار شده است.
در پایان این مراسم که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری، مدیر عامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی قزوین و، رئیس مرکز فوریت پزشکی استان برگزار شد به آتش نشانان نمونه ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان لوح تقدیر و جوایز اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار