مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: جامعه ورزشی استان مراسم استقبال از رئیس جمهوری را با شور و نشاط خاصی برگزار می کند.
کد خبر: ۳۰۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، محمد مشهدی آقایی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان قزوین در 7 مهرماه جاری، افزود: به طور قطع حضور دکتر روحانی و هیات دولت در استان منشا خیر و برکت، به ویژه برای جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان خواهد بود.
وی ادامه داد: امیدواریم با حضور وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری برنامه ریزی لازم انجام تا یکی از آرزوهای دیرین مردم و جامعه ورزش و جوانان استان برای داشتن سالنی استاندارد با ظرفیت بالا، تحقق یابد.
به گفته وی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان با انجام برنامه هایی مانند اسکیت، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی به مراسم استقبال از رئیس جمهوری شور و شادابی خاصی را بخشیده تا نقش خود را در استقبال شایسته از دولت تدبیر و امید به خوبی ایفا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در خصوص میزبانی ورزشگاه شهید رجایی از رئیس جمهوری و هیات دولت، یادآور شد: در این رابطه کار مرمت و زیباسازی این ورزشگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه های ذیربط در حال انجام بوده تا میزبانی شایسته برای دولت تدبیر و امید باشیم.
مشهدی آقایی با اشاره به دستاوردهای ورزش قزوین در زمان دولت یازدهم، افزود: تعداد سازمان های مردم نهاد طی مدت یاد شده با رشد 300 درصدی، از 6 به 56 سمن افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در زمینه ساماندهی امور جوانان، قزوین تنها استانی بود که آموزش های قبل از ازدواج را برای زوج های جوان اجباری و آن را اجرایی کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره سفر دولت تدبیر و امید به قزوین و فرصتی که در این بین برای جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان ایجاد می شود، یادآور شد: در این سفر تصمیم گیری برای اخذ اعتبارهای لازم جهت پایان طرح های نیمه تمام صورت خواهد پذیرفت تا جایگاه ورزش و جوانان استان بیش از پیش تقویت گردد.
شایان ذکر است استان قزوین چهارشنبه هفتم مهرماه جاری میزبان ریاست جمهوری و هیات دولت در ورزشگاه شهید رجایی قزوین خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار