استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به سفر هفته جاری دکتر روحانی به استان، بر استقبال پرشور و مناسب از رئیس جمهوری تاکید کرد و تحقق این موضوع را نقطه قوت نظام دانست.
کد خبر: ۳۰۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه های سفر رئیس جمهوری به قزوین صورت گرفت، افزود: باید همه از هر نوع سلیقه و جریان فکری دست به دست یکدیگر داده و زمینه را برای یک استقبال شایسته و میزبانی خوب از رئیس جمهوری به عمل بیاوریم.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با بیان اینکه دکتر روحانی رئیس جمهور همه مردم ایران است و پس از مقام معظم رهبری دومین شخصیت مهم کشور محسوب می شود، اضافه کرد: بنابراین باید رسم میزبانی را در سفر هفته جاری از رئیس جمهوری و هیات همراه به خوبی به جا بیاوریم.
وی با بیان اینکه حمایت مردم و جریان های فکری و سیاسی از دولت در نهایت به تقویت نظام جمهوری اسلامی می انجامد، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که نظام مقتدر به دولتی مقتدر نیازمند است.
*** افتتاح 37 طرح با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار
استاندار قزوین در ادامه گفت: در جریان سفر هفته جاری رئیس جمهوری به این استان شاهد افتتاح 37 طرح در حوزه های مختلف با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار خواهیم بود.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای سه هزار و 765 نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
همتی گفت: شش مورد از این طرح ها به شکل نمادین و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری و سایر طرح ها نیز با حضور وزرا و یا معاونان رئیس جمهوری به بهره برداری می رسند.
این مقام مسئول در ادامه به برگزاری نشست های جداگانه هماهنگی سفر رئیس جمهوری از جمله با حضور دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: در این نشست ها تصمیم ها و برنامه های خوب و قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه استان گرفته شده که جزئیات آنها در روز سفر برای مردم تشریح می شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه به برنامه های سفر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: دیدار و گفت و گو با مردم در ورزشگاه شهید رجایی، نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی، دیدار با علما و روحانیون و خانواده شهدا و ایثارگران و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های دکتر روحانی در این سفر است.
وی اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری به قزوین یک روزه است اما احتمال افزایش آن به دو روز نیز وجود دارد.
رئیس جمهوری در سی و یکمین سفر استانی خود چهارشنبه هفته جاری هفتم مهر ماه میهمان قزوینی ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار