مدیر آبفای روستایی آبیک:
مدیر آبفای روستایی شهرستان آبیک گفت: تعارض‌های اجتماعی پیش‌آمده برای پیمانکار سبب توقف اجرای اصلاح شبکه روستای قشلاق شده است.
کد خبر: ۳۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین رجب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: چاه آب شرب روستای دارالسرور بخش مرکزی شهرستان آبیک آخر این هفته در مدار قرار گرفته و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی چاه مذکور، مشکل آب آشامیدنی روستای جزمه و دارالسرور رفع می‌شود.

مدیر آبفای روستای شهرستان آبیک در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که دلیل تعطیلی اجرای اصلاح شبکه روستای قشلاق چه بوده است، توضیح داد: به دلیل تعارض‌های اجتماعی پیش‌آمده برای پیمانکار آبفای روستایی، بیش از یک ماه بوده که عملیات اصلاح شبکه آب روستای قشلاق متوقف شده است.

رجب‌پور افزود: پس از رفع تعارض‌های اجتماعی از سوی دهیار و اعضای شورای روستای قشلاق، پیمانکار نسبت به ادامه اجرای اصلاح شبکه این روستا اقدام می‌‎کند.

وی ادامه داد: اصلاح شبکه و انتقال آب آشامیدنی برای کلرزنی و بهداشت تصفیه‌خانه روستای قشلاق از سوی پیمانکار تعیین‌شده در حال اجرا بود که به دلیل تعارض‌های اجتماعی این عملیات تعطیل و متوقف شد.

این مسؤول اضافه کرد: به محض رفع تعارض‌های اجتماعی، پیمانکار در اسرع وقت نسبت به اصلاح شبکه و انتقال آب آشامیدنی اقدام می‌کند.

مدیر آبفای روستای شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اصلاح دو کیلومتر شبکه روستای قشلاق شامل مسیرهای جاده آبیک به کمال‌آباد و مسیر مرکز بهداشت و درمان این روستا در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار