مدیرکل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری جشنواره ساختمان‌های برتر با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد مانی‌فر ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن بزرگداشت روز مهندسی برنامه‌های مختلفی از جمله جشنواره ساختمان‌های برتر در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی به مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره ساختمان‌های برتر پرداخت و افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت ساختمان، ارتقای کیفیت ساخت و ساز و ایجاد فضای رقابت مثبت میان جامعه مهندسی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌ها و تشویق مهندسان و دست‌اندرکاران برتر دستاوردهای مثبتی را به همراه دارد که از موارد آن می‌توان به افزایش کیفیت در ساخت‌ و ساز و رعایت مقررات ملی ساختمان اشاره کرد.

مانی‌فر عنوان کرد:‌ در جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین فعالیت‌ ارگان‌های مختلف همچون شهرداری‌ها، دستگاه‌های مرتبط، اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر فعالان صنعت ساختمان که دارای تأثیرات مطلوب و ماندگار است ارزیابی و شناسایی می‌شود.

وی اضافه کرد: از موضوعات و محوریت‌های مختلفی که در جشنواره ساختمان‌های برتر دنبال می‌شود می‌توان به تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های ایرانی، اسلامی، بومی و اقلیمی، تأمین موجبات رشد و اعتلای مهندسی، ارج نهادن به اخلاق حرفه‌ای و رفتار مسؤولانه منطبق بر دانش حرفه‌ای در عرضه خدمات مهندسی اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:‌ تقدیر از شهرداری‌ها و سایر مراجع صدور پروانه برای انجام اقدامات قانونی برابر مقررات جاری از مهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ساختمان‌های برتر است.

مانی‌فر اضافه کرد: در روز معمار که مصادف با اردیبهشت ماه سال جاری بود، بناهای با کاربری عمومی استان قزوین مورد سنجش قرار گرفت که سه اثر به عنوان اثر بناهای ارزشمند معماری این استان تقدیر شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره معرفی ساختمان‌های برتر استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ این جشنواره در پنجم اسفند ماه سال جاری مصادف با گرامیداشت روز مهندس با حضور مقامات عالی کشور در حوزه راه و شهرسازی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار