استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: باید اشتغال پایدار در پروژه‌های بخش خصوصی دنبال شود که تقویت بخش خصوصی نیازمند حمایت دولت و فراهم کردن شرایط و امکانات مطلوب برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی است.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان قزوین اظهار داشت: با توجه به جلسات برگزار شده تاکنون سفر ریاست کاروان دولت تدبیر و امید به این استان یک روزه بوده که از سوی استانداری قزوین سفر دو روزه به استان قزوین پیشنهاد شده است.

وی عنوان کرد: روز چهارشنبه هفتم مهر ماه سال جاری ریاست جمهور و هیأت همراه به استان قزوین سفر می‌کنند که مکان اجتماع مردم این استان برای استقبال و دیدار مردمی با ریاست جمهوری ورزشگاه شهید رجایی استان قزوین است.

استاندار قزوین یادآور شد: مراسم استقبال و دیدار مردمی با رئیس جمهور ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

همتی با اشاره به برنامه‌های ریاست جمهور در سفر به استان قزوین افزود: دیدار مردمی با شهروندان این استان، دیدار با نخبگان، علما و ایثارگران، حضور در جلسه فعالان اقتصادی که در این جلسه از فعالان اقتصادی خارج از کشور هم دعوت به عمل آمده، حضور در جلسه شورای اداری و حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین از برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر ریاست جمهوری به این استان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های متعدد در شهرستان‌های قزوین برای افتتاح و بهره‌برداری وجود دارد، تصریح کرد: در این سفر وزرای دولت تدبیر و امید برای افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها، حضور در شورای اداری و دیدار مردمی به شهرستان‌های قزوین سفر می‌کنند.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان در جامعه خاطرنشان کرد: باید اشتغال پایدار در پروژه‌های بخش خصوصی دنبال شود که تقویت بخش خصوصی نیازمند حمایت دولت و فراهم کردن شرایط و امکانات مطلوب برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی است.

همتی با بیان جلسات برگزار شده برای سفر ریاست جمهور به استان قزوین یادآور شد: جلسات متعدد به ریاست معاون اجرایی رئیس‌ جمهور با تمام بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار شد و در این جلسات ضرورت‌های سرمایه‌گذاری در این استان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی عنوان کرد: برنامه‌های پیشنهادی استان قزوین در دو حوزه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته افق مطلوبی در پروژه‌های جدید وجود دارد که تلاش می‌شود تعداد پروژه‌ها افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار