در آستانه افتتاح تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس
تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس متصل‌کننده شرق به غرب و شمال و جنوب کشور است و به واسطه همین ویژگی بوده که قادر به اتصال آب‌های خلیج فارس به منطقه آزاد انزلی هم است.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس آب‌های خلیج فارس را به روسیه متصل می‌کند، اظهار داشت: کالاهای گمرکی که از خلیج فارس به منطقه آزاد انزلی و از این منطقه به کل کشور توزیع می‌شود، از این تقاطع گذر می‌کند.

محمدرضا صدیقی با بیان اینکه قزوین به عنوان شاهراه ارتباطی ده‌ها استان نقش بسیار مؤثری در ارتباطات جاده‌ای دارد و باید تلاش کنیم نسبت به احداث گذرگاه‌ها و کنارگذرها اقدام کنیم، افزود: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس که مهر ماه جاری و همزمان با سفر رئیس جمهور به قزوین افتتاح می‌شود از چنین ویژگی‌هایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به دلیل صبر و تحملی که به واسطه احداث پل به خرج دادند و همچنین از مساعدت‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی استاندار قزوین و اداره‌کل مسکن و شهرسازی  تشکر می‌کنم.

صدیقی ادامه داد: همچنین از معاونت عمرانی استانداری قزوین، شهردار قزوین، مدیران و کارکنان خدوم شهرداری به دلیل همتی که در ساخت پل خلیج فارس به خرج دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار