مدیرکل راهداری استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: به منظور تهیه گزارش از وضعیت جاده ای استان کارشناسان ایتالیایی شرکت اتواستراد از مرکز مدیریت راههای قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کارشناسان شرکت ایتالیایی «اتواستراد» به منظور تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود در آزاد راههای استان قزوین روز یکشنبه از مرکز مدیریت راههای استان قزوین بازدید کردند.

حسین متولی حبیبی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره ‌برداری آزادراه‌ها و کارشناسان شرکت ایتالیایی «اتو استراد» به منظور تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود در آزاد راههای استان قزوین و ارائه راهکارهای پیشنهادی در خصوص تبادل دانش مهندسی وضعیت اخذ عوارضی جاده ای یکپارچه و خدمات مرتبط از مرکز مدیریت راههای استان قزوین بازدید کردند.

رحمت شعبانی دراین بازدید با تشریح موقعیت استان قزوین و جایگاه آن در بخش حمل و نقل جاده ای کشور نحوه عملکرد سیستم های کنترل هوشمند جاده ای در استان را تشریح کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارداشت: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در بکارگیری فناوریها و تکنولوژیهای نوین در بخش حمل و نقل جاده ای زمینه های کاملاً جدیدی برای تبادل تجربه و دانش فنی نوین برای همکاری میان ایران و شرکتهای خارجی گشوده شده که در این راستا شرکت آتلانتیا تمایل خود را برای مشارکت در توسعه زیربناهای ایران بویژه در بخش های فرودگاهی و بزرگراهی اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت آتلانتیا یک هلدینگ ایتالیایی است که در بورس میلان با دو میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و در حوزه های زیربنایی بخش فرودگاه و بزرگراه فعال است.

شعبانی بیان کرد: فعالیت های این مجموعه از طریق دو شرکت از جمله Aerport di roma  که شرکت فرودگاه رم به نامهای، Ciampino Flumicno را از طرف وزارت زیربناها و حمل و نقل ایتالیا مدیریت و بهره برداری می کند و تعداد کل مسافرانی که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت یادشده جابجا شدند حدود ۴۵ میلیون نفر بودند.

وی افزود: شرکت Autostrade Per litalia  در حال حاضر بیش از۳۰۰۰ کیلومتر بزرگراه را از طرف وزارت زیربناها و حمل و نقل ایتالیا مدیریت و بهره برداری می کند و شرکت یادشده حدود ۲۰۰۰ کیلومتر بزرگراه را در سایر کشورها (برزیل، هند، شیلی و لهستان) مورد بهره برداری قرار داده است.

شعبانی افزود: گروه آتلانتیا دارای دانش کارشناسی گسترده در تمامی بخش های صنعت حمل و نقل جاده ای نظیر طراحی، احداث و نگهداری است لذا گروه آتلانتیا با تکیه بر توانایی های خود، راه حلهایی در بخش های فرودگاهی و بزرگراهی ارائه می دهد.

وی بیان کرد: این گروه همچنین یک رهبر و پیشگام جهانی در حوزه اخذ الکترونیکی عوارض است که این روش را از طریق پیشنهاد راه حلهای منطقی و بهره برداری کارآمد که موجب افزایش جابجایی، عملیاتی و رضایت مشتری می شود ارائه می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اظهارداشت: شرکت (Telepass ) که توسط گروه آتلانتیا در سال ۱۹۹۰ معرفی شده، گسترده ترین سامانه اتوماسیون اخذ عوارض در اروپاست که حدود ۹ میلیون وسیله نقلیه را در اروپا تحت پوشش خود دارد و بطور اخص، گروه آتلانتیا پیشگام جهانی در امر اخذ الکترونیکی عوارض است که شبکه به هم پیوسته ۱۰۰۰ کیلومتری در جاده های شهری سانتیاگو(شیلی) را مدیریت می کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: با توجه به پشتوانه ۶۰ سال عملکرد شرکت آتلانتیا در سطح جهانی و سابقه طولانی در زمینه اختراع و اجرای سامانه های پیشرفته اخذ عوارض، به منظور تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود در آزاد راههای استان قزوین و همچنین کشور و ارائه راهکارهای پیشنهادی در خصوص تبادل دانش مهندسی از وضعیت اخذ عوارضی جاده ای یکپارچه و خدمات مرتبط، گروه کارشناسی اعزامی شرکت یادشده به همراه مسئولین و کارشناسان ذیربط از شبکه آزاد راه های استان قزوین بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار