مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان گفت: طرح ایمن سازی ۳۰ مدرسه حاشیه راهها و جاده های اصلی استان قزوین عملیاتی می شود.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رحمت شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ زنگ بازگشایی مدارس حاشیه راههای استان قزوین هم نواخته شد تا دانش آموزان حاشیه شهرها نیز کسب علم و دانش را آغاز کنند.

وی افزود:ازابتدای مهر ماه امسال طرح ایمن سازی ۳۰ مدرسه حاشیه راهها و جاده های اصلی استان قزوین اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و دانش آموزان مدارس مشمول طرح در دوبخش فیزیکی و آموزشی ایمن سازی می شوند و دربخش آموزشی برای دانش آموزان ۲۰ مدرسه حاشیه راهها در استان، توزیع کتاب، بروشور و آموزش رعایت حق تقدم، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و  حقوق عابران پیاده و برگزاری کلاس های پرسش و پاسخ و اجرای نمایش پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: همچنین در بخش فیزیکی برای ۱۰ مدرسه اجرای خط کشی عابر پیاده، نصب سرعتگاه، نصب چراغ چشمک زن و تابلوهای محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، توزیع پرچم، جلیقه گذربان، بازوبند شبرنگی، هشدار دهنده سه وجهی، راکت ایست با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و همکاری پلیس راه استان انجام می شود.

شعبانی گفت: با اجرای موفقیت آمیز طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در سنوات گذشته و همچنین هماهنگی بعمل آمده با دستگاههای ذیربط بویژه پلیس راه و اداره کل آموزش و پرورش استان، در سال جاری هم مسیر ایمنی برای تردد دانش آموزان در این مناطق فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار