کارگاه آموزشی مدیریت پسماندهای صنعتی بر پایه اکولوژی صنعتی در شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کارگاه آموزش مدیریت پسماندهای صنعتی بر پایه اکولوژی صنعتی صبح برای تعداد ۶۰ نفر از مسئولان HSE واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان البرز، کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و حفاظت محیط زیست استان قزوین در محل سالن همایش های یکی از شرکت های تولیدی برگزار شد.

سیاوش غیاثوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در این کارگاه طی سخنانی اظهار داشت: اداره محیط زیست شهرستان البرز در راستای کاهش آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی همگام با اجرای قوانین و مقررات، آموزش و فرهنگ سازی مسایل و مفاهیم محیط زیستی را در  بین مدیران، کارکنان و به ویژه مسئولان HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) واحدهای صنعتی، در دستور کار خود قرار داده است.

غیاثوند افزود: آموزش های تخصصی باعث ارتقای آگاهی مدیران و کارشناسان با مسائل و مشکلات محیط زیستی و شناخت راهکارهای جلوگیری یا کاهش عوامل مخرب محیطزیست می شود و مشارکت همگانی ضریب حفاظت و حراست از محیط زیست کشور را ارتقا می دهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در ادامه تصریح کرد: به همین منظور این اداره با همکاری شرکت نستله ایرانیان کارگاه آموزشی مدیریت پسماندهای صنعتی بر پایه اکولوژی صنعتی را با حضور اساتید دانشگاه برگزار کرده است.

این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور مسئولان و کارشناسان HSE واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان البرز، تعدادی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار