مسؤول حفظ آثار سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد
مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 26 September 2016
محسن شعبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس 150 برنامه مهم از سوی ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه به اجرا در می‌آید که یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین آن‌هاست.

وی با اشاره به شعار محوری در سال جاری افزود: شعار محوری امسال به فرموده مقام معظم رهبری «ما آماده‌ایم» با هدف حفظ نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری مقاومت، ایثار جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران و جهان است، گفت: هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که باید بیش از هر مناسبت دیگری بزرگ شمرده شود.

شعبانی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای تبیین، ترویج و نشر ارزش‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، بنابراین لازم است که تمام دستگاه‌های اجرایی با حضور همه‌جانبه در ترویج و فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، با مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا و نیز رهبری‌های امام راحل کشور در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاد و حقانیت خود را به جهانیان به اثبات رساند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: رزمندگان در دفاع مقدس با ایمان راسخ، باور و اعتقاد خود با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و دینی کارهای غیر ممکن را امکان‌پذیر کردند.

شعبانی تأکید کرد: شهدا عزت دارند و باید این الگوها به جامعه معرفی شود و یکی از راه‌های معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه، برپایی یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهداست که در این هفته به اجرا در می‌آید و باید قدر شهدا را بدانیم و با خانواده‌های آنان ارتباط و تعامل برقرار کنیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر اجرای برنامه مهم و ستاره‌دار، برنامه‌های دیگری از جمله دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، مسابقات فرهنگی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار