به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت
به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین کلنگ‌زنی المان شهدای گمنام شهر اقبالیه با حضور مسؤولان در تپه بوستانی ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 26 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیین کلنگ‌زنی المان شهدای گمنام شهر اقبالیه با حضور خانواده شهدا، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر اقبالیه و دیگر مسؤولان شهری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: المان شهدای گمنام این شهر در زمینی به مساحت 400 مترمربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان از طرف شهرداری و شورای اسلامی هزینه می‌شود و ظرف 4 ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

نعمت بیگدلی خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و اقتدار کنونی جامعه که به عنوان میراث ارزشمندی از ایثارگران و شهدا به دلیل از خودگذشتگی در جبهه‌های جنگ تحمیلی به ملت ایران رسیده است، مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه اضافه کرد: نه تنها یک وجب از خاک کشور را به دشمان قسم‌خورده کشور ندادیم بلکه به عنوان الگوی پایداری و دفاع از کیان اسلامی شدیم و باید این موضوع به خوبی برای نسل جوان انقلاب اسلامی تبیین شود.

بیگدلی گفت: تدفین پیکر پاک شهدا از جمله شهدای گمنام که مظهر از خودگذشتگی بودند یکی از اقدامات مؤثر در زمینه معرفی شهدای گمنام به عنوان یک الگوی عینی برای عموم مردم از جمله جوانان و نوجوانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار