نماینده ولی فقیه در استان قزوین معیشت و رفع مشکلات زندگی را دغدغه اول مردم استان قزوین اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 28 September 2016
به گزارش  تابناک از قزوین آیت الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دقایقی پیش در جمع مردم قزوین و رئیس جمهور در ورزشگاه شهیدرجایی با بیان اینکه از مردم قزوین که برای قدردانی از خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی، ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگذار این شور و نشاط و حضور را از خود نشان دادند قدردانی میکنیم خطاب به رئیس جمهور،  اظهار کرد: استان ما نیز مانند استانهای دیگر و شاید بیش از استانهای دیگر به جهت شرایط خاص اقلیمی، بارش نزولات آسمانی، صنعتی بودن استان و اشتغالات زیادی که وجود دارد در معرض خطر قرار گرفته است.
وی بیان کرد: وقتی همه این مشکلات را بد عهدی‎‌ها و بدقولی‌‎‌های کسانی که باید ما را همراهی میکردند و هرگز همراهی نکردند و نخواهند زمینه میکنیم می‌بینیم که از نظر اشتنغال معیشت و زندگی مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود آورده است.
امام جمعه قزوین با اشاره به مردم حاضر در استقبال از رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته های این مردم که اینجا حضور پیدا کرده‌اند مسئله معیشت، اشتغال و زندگی است که در اولویت خواسته این ملت قرار گرفته است.
وی بیان کرد امیدواریم حضور شما و هیئت دولت بعد از 3 سال تجربه عملی در این میدان زمینه‎ای را فراهم کند که مردم همان شور و نشاط را که مورد تأکید شماست بعد از سفر مشاهده کنند و گره‌ای از زندگی آنها باز بشود.
همتی استاندار قزوین نیز در این مراسم با خیر مقدم به رئیس جمهور اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر استقبال رسمی مسیر طولانی بود اما مردم در طول مسیر به استقبال آمدند و جنابعالی را پذیرفتند تا بگویند شما را در راهی که دنبال می‌کنید در جهت منویان رهبری همراهی میکنند و پشتوانه جنابعالی و دولت جنابعالی هستند.
استاندار قزوین با بیان اینکه پیش از این مشکلات استان را خدمت رئیس جمهور گفته‌‍ام، افزود: رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت چنان به مسائل استان مسلط بودند و توصیه هایی که کردند نشان از این داشت که به مسایل استان اشراف کامل دارند.

برچسب ها: تابناک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار