برتری با مربی ایرانی بر هموطنان کی روش و رونالدو در رده بندی حیثیتی
تیم ملی فوتسال ایران در مصاف پرهیجان با پرتغال به کمترین حق خود که کسب نشان برنز جام جهانی 2016 بود، دست یافت و تاریخ ساز شد. این ، بالاترین مقام تاریخ ورزش ایران در رده سنی بزرگسالان رشته های تیمی محسوب می شود. شاگردان ناظم الشریعه که دو مهره تعیین کننده خود را نسبت به ابتدای جام بدلیل مصدومیت، در بازی امشب به همراه نداشتند در غیاب کاپیتان کشاورز کاری کردند کارستان و بازی دو بر صفر باخته را از هموطنان کی روش در ضربات پنالتی بردند.
کد خبر: ۳۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 01 October 2016


درخشش سپهر محمدی گلر ذخیره ایران در پنالتی ایران را به برنز جام جهانی رساند.


گل دوم ایران/دقیقه 36: مهدی جاوید روی خطای ششم پرتغالی ها پشت توپ پنالتی دوم ایستاد و با زیبایی و در زاویه نسبتا بسته گل تساوی ایران را زد.

دقیقه 27: توکلی می توانست گل تساوی را در تقابل تک به تک به ثمر برسانند اما ببه مقابل ایران ایستادگی کرد.

گل اول ایران/دقیقه 26: حرکات انفرادی کاظمی و شوت نه چندان محکم ولی دقیق او بالاخره دروازه پرتغال را گشود.

دقیقه25:درگیری شدید سنگ سفیدی و میگوئل باعث اخراج هر دو نفر شد تا برای دو دقیقه بازی هشت نفره در زمین دنبال شود.

دقیقه 24: باز هم ریکاردینو کنار خط توپ را با تکنیک بالایش روی پای چپ قرار داد اما شوت زمینی او را صمیمی دفع کرد.

دقیقه 22: حمله سریع ایران و فرصت دو به تک را اسماعیل پور زد اما توپ مشکوک به برخورد با دست مدافع پرتغال به کرنر رفت. این صحنه می توانست پنالتی و اخراج داشته باشد.

گل دوم پرتغال/دقیقه 21: شاگردان ناظم الشریعه که انگار خواب بودند در ثانیه چهلم نیمه دوم هم گل دوم را روی غافلگیری و شوت زمینی دریافت کردند.

گل اول پرتغال/دقیقه 21: پرتغال با تمرکز به نیمه دوم وارد شد و خیلی سریع در ثانیه 20 توسط ریکاردینو دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه 20: پرتغال در ده ثانیه پایانی صاحب ضدحمله خطرناک سه به دو شد که صمیمی با رشادت تک به تک را گرفت و ناجی دروازه ایران شد.

دقیقه 20: بازی تیمی مدرسه ای بچه های ایران در 50 ثانیه پایانی با شروع اوت کنار آغاز شد و حسن زاده چیپ ضربه آخر را بد زد و توپ به اوت رفت.

دقیقه 15: شوت محکم و نوک پای عالیقدر را ببه با هوشیاری به بیرون فرستاد.

دقیقه 15: پرتغال فقط یک نوک پا برای گل اول کم آورد و صمیمی در حالی که توپ از او رد شده بود،خوش شانس بود.

دقیقه 14: کاظمی در یک ضدحمله با ببه تک به تک شد اما در آخرین لحظه با برخورد بسیار میلیمتری توپ به کرنر رفت.

دقیقه 10: حسن زاده می توانست روی پاس عالی اسماعیل پور دروازه پرتغال را باز کند اما ببه گلر پرتغال شوت را با پا برگشت داد.

دقیقه3: پرتغال که بازی را طوفانی آغاز کرده بود در پی چندین حمله می توانست دروازه ایران را باز کند اما عملکرد صمیمی عالی بود.

رده بندی جام جهانی فوتسال - کلمبیا
سالن محل بازی: ال پوئبلو- شهر کالی / ساعت آغاز: 20:30 به وقت ایران
داوران: الساندرو مالفر(ایتالیا)، کریس کولی(استرالیا)، خالد هنیش(مراکش) و یوری گارسیا سانچز(کلمبیا)


ترکیب اولیه ایران

 علیرضا صمیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور

 

ترکیب اولیه پرتغال

 اقلیدس گومز واز(ببه)، برونو الکساندر دیاس کوئلیو، فرناندو آلبرتو سانتوس کاردینال، ژوا نونو آلوز ماتوس و ریکاردو فیلیپه سیلوا دوآرته براگا(ریکاردینیو) 


دقیقه8/ایران 0 - پرتغال 0 /جدال باهموطنان رونالدو برسر برنز طلایی رنگ



ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ترکیب اولیه تیمش را برای بازی امشب دست نزد. 

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار رده بندی جام جهانی فوتسال تیم‌های ملی ایران و پرتغال از ساعت 20:30 امشب در سالن ال پوئبلو کالی کلمبیا به مصاف هم خواهند رفت.

سید محمد ناظم‌الشریعه برای این بازی علیرضا صمیمی، علی‌اصغرحسن‌زاده، فرهاد توکلی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور را از ابتدا به زمین فرستاده که چهار بازیکن داخل زمین در چهار مسابقه اسپانیا، مراکش، آذربایجان و پاراگوئه به صورت ثابت بازی کردند.

اقلیدس گومز واز(ببه)، برونو الکساندر دیاس کوئلیو، فرناندو آلبرتو سانتوس کاردینال، ژوا نونو آلوز ماتوس و ریکاردو فیلیپه سیلوا دوآرته براگا(ریکاردینیو) هم پنج بازیکن ابتدایی پرتغال برای بازی با ایران هستند که خورخه براز انتخاب کرده است.

اعلام ترکیب ایران و پرتغال/جدال باهموطنان رونالدو برسر برنز طلایی رنگ

علیرضا صمیمی(GK)، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر و حسین طیبی هفت بازیکن روی نیمکت ایران در ابتدای این دیدار هستند و محمد کشاورز و قدرت بهادری به دلیل مصدومیت دور از فهرست ایران قرار دارند.

آندره هنریکز نونز کوئلیو، میگل آنجلو ماگنو کاسترو، فابیو میگل والادارس سسیلیو، پدرو میگوئل فانگوئیرو سان پایو کری، خورخه آگوستو فرناندز(دیژو)، نلسون ریکاردو گومز آلوز سانتوس(رِ)، ویکتور هوگو روزاریو مندس کوریا(GK)، تیاگو فلیپه آلوز بریتو و کریستیانو گالوائو پریرو(GK) هم 9 بایکن پرتغال هستند که از ابتدا در ترکیب قرار نگرفتند.
 
 محمد طاهری در غیاب کشاورز کاپیتان ایران شده و در تیم پرتغال ریکاردینیو بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار