نماینده مردم پلدختر در مجلس:
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع و تکمیل عملیات اجرایی طرح بازسازی انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر تا قبل از آغاز بارندگی ها و سیلاب های احتمالی ضروری است.
کد خبر: ۳۰۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 09 October 2016
سید حمیدرضا کاظمی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح بازسازی انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر افزود: خط انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر در اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع سیل تخریب شد و تا مدتی شهروندان با قطعی آب آشامیدنی مواجه بودند.
 
وی گفت: برای رفع این مشکل در نقطه مورد نظر و جلوگیری از قطعی مجدد نیاز است تکمیل طرح انتقال آب آشامیدنی پلدختر قبل از شروع بارندگی ها تسریع یابد.
وی افزود: پس از پیگیری های انجام شده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان از این طرح بازدید کرد و 15 میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص داد.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیمانکار طرح انتقال آب آشامیدنی شهر پلدختر کار خود را به طور جدی و با کیفیت مناسب آغاز کرده است.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 30 درصد اعلام کرد و افزود: باید در عملیات اجرایی این طرح تسریع شود تا از ایجاد اختلال در روند اجرای طرح در سیلاب های احتمالی جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار