مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و به مرکزیت میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 10 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اظهار کرد: 13 مداح و شاعر برای تجمع بزرگ تاسوعایی و عاشورایی اردبیل انتخاب شدند.

وی بیان کرد: این  13 نفر مداح و شاعر اهل بیت(ع) برای مداحی، سوگواری و شعرخوانی در تجمع بزرگ تاسوعایی و عاشورایی اردبیل انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عظیم عزاداران حسینی در شهر اردبیل و به مرکزیت میدان عالی قاپو برگزار خواهد شد.

 

ستوده تصریح کرد: مداحان، شاعران و سخنرانان روز تاسوعای حسینی شامل مداحان رامین خصم افکن، عبدالله داداشی، سید محمد عاملی، نادر جوادی، بهروز سرباز و حبیب‌زاده، سخنران حسین نوری، شاعران غلامرضا هادی و قاری رضا صلاحی هستند.

وی ادامه داد: مداحان و شاعران روز عاشورا نیز  علیرضا اسفندیاری، بابک مهرنیا، بهروز سیفی، افشین بابک، کیوان افتخاری، داور اسفندیاری، مسعود غفرانی سخنران: حجت‌الاسلام فیاضی،  شاعران عسگر شاهی قاری مظاهر حسینی تبار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تجمع روز تاسوعای حسینی از ساعت 13 ظهر آغاز می‌شود، گفت: حسینیان اردبیل با اجتماع در میدان عالی قاپو اردبیل عشق و ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

ستوده یادآور شد: در روز عاشورا نیز از ساعت 15 عصر مراسم آغاز خواهد شد و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

وی به پوشش کامل این برنامه‌ها از طریق رسانه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: شبکه‌‌های برون‌مرزی نیز این مراسم باشکوه اردبیلی‌ها را در مهد حسنیت و دارالارشاد در عشق و ارادت به امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به تصویر خواهند کشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برگزاری منظم این مراسم با همکاری فرمانداری اردبیل و دیگر نهادها و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است تا این مراسم باشکوه هر چه تمام‌تر در تاسوعا و عاشورای حسینی در کنار عزاداری‌های سنتی برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار