نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: را‌ه‌انداری کلینیک تخصصی زنان و مرکز مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج از مهم‌ترین طرح‌های حوزه بانوان در استان قزوین است که در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۳۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 10 October 2016
سیده حمید زرآبادی اظهار داشت: بسیاری از طرح‌های حوزه زنان در نگاه اول حمایتی به نظر می‌رسد این در حالی است که کوچک‌ترین کمکی به توانمندسازی بانوان در کشور نشده است.

وی افزود: مشکلات مربوط به این حوزه با ایجاد ستاد و همایش‌های تئوری برطرف نمی‌شود بلکه باید نگرش‌ها در این زمینه تغییر پیدا کرده و راهکارهای عملی ارائه شود.

زرآبادی بیان کرد: در حال حاضر در استان قزوین دو طرح خاص در حوزه بانوان در حال پیگیری است که در صورت اعتبار به مرحله اجرا می‌رسد که این امر نقش به‌سزایی در تقویت جایگاه بانوان در جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: را‌ه‌انداری کلینیک تخصصی زنان و مرکز مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج از مهم‌ترین طرح‌های حوزه بانوان در استان قزوین بوده که امیدواریم با همکاری مسئولان اعتبار لازم به این طرح‌ها اختصاص یابد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه تسهیلات ویژه به بانوان از جمله اموری بوده که در دستور کار قرار دارد چرا که این مهم در تقویت جایگاه زنان در سطح جامعه و خانواده اثرگذار است.

زرآبادی بیان کرد: کاهش ساعت کاری بانوان از جمله طرح‌هایی بوده که چندین بار در مجلس شورای اسلامی مطرح شده اما بدین سبب که نباید تبعیض به همراه داشته باشد مورد تصویب قرار نگرفته است.

وی با بیان این مطلب که کاهش ساعت کاری بانوان کاهش بهره‌وری را در پی‌خواهد داشت عنوان کرد: ارائه تسهیلات و خدمات ویژه به پدران و مادران شاغل در دستور کار قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار