مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: رصد تصرفات اراضی ملی بندرعباس با عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی انجام خواهد شد چراکه تصرف اراضی دولتی در استان هرمزگان به‌ویژه بندرعباس وضعیت ویژه‌ای دارد و میزان تصرفات چشمگیر است.
کد خبر: ۳۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 13 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامحسین شیری در مراسم معرفی اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن هرمزگان اظهار داشت: با فعال شدن یگان حفاظت از اراضی در راه و شهرسازی میزان تصرفات کمتر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هرمزگان مقام دوم در رفع تصرف اراضی ملی دارد، افزود: از ابتدای امسال 310 هزار و 939 مترمربع با همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی در بندرعباس رفع تصرف شده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را 242 میلیارد تومان عنوان کرد.
 
شیری بیان داشت: متصرفان اگر ببینند افرادی هستند که جلوی تخلفات آنها را می‌گیرند قطعا به این زمین‌ها تجاوز نخواهند کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد، یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن بتواند نقش مفیدی در حفاظت و صیانت از اراضی محدوده شهر ایفا کند.
 
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است اراضی ملی شامل زمین و مسکن با عکسبرداری و فیلمبرداری رصد می‌شود.
 
شیری ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته  است تمامی نقشه‌های ساخت و ساز از سال 83 به بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد و ساخت و سازهای پس از آن شناسایی و با متصرفان برخورد خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار