رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین:
رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در بازدید از ۳۷۰ واحد صنفی پوشاک، تعداد ۱۵ واحد عرضه کننده پوشاک نامتعارف در قزوین پلمب شدند.
کد خبر: ۳۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج محمدی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل اماکن عمومی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: با قاطعیت در مقابل هنجارشکنان جامعه و کسانی که بخواهند با توزیع البسه نا متعارف موجب ترویج فرهنگ غرب باشند برخورد می شود.

وی افزود: برخی متاسفانه در پوشش کسب و کار و فروشنده لباس در مسیر تبلیغ فرهنگ غرب و زیر پا گذاشتن شئونات اسلامی اقدام می کنند که نیروی انتظامی در این زمینه با قاطعیت با مظاهر فساد برخورد می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآورشد: با اجرای طرح مقابله با عرضه لباسهای غیر متعارف از روز گذشته بازدید از صنف پوشاک آغاز شده است.

وی بیان کرد: در بازدید از ۳۷۰ واحد صنفی عرضه کننده پوشاک با مشاهده عرضه برخی البسه نامتعارف به ۱۱۶ واحد تذکر داده شد و ۲۴ واحد نیز تعهد کتبی دادند و ۱۵ واحد نیز پلمب شد.

سرهنگ محمدی اظهارداشت: کسانی که پروانه کسب دارند باید با قانون اشنا باشند و به تعهدی که در زمان مجوز داده اند پایبند باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی گفت: متاسفانه برخی لباسها دارای نشان های شیطان پرستی، خواننده و هنرپیشه های مبتذل غربی و هالیوودی است و مروج فرهنگ مخربی است که شاید برخی جوانان ناآگاهانه از آنها استفاده کنند.

سرهگ محمدی تصریح کرد: بر اساس قانون پرونده واحدهایی که پلمب می شوند به دادسرا ارسال می شود و بازگشایی مجدد با دادستان است.

سامانه ۱۱۰ برای اطلاع رسانی

وی از شهروندان خواست مراقب رفتار فرزندان جوان خود باشند و از خرید البسه نامتعارف که گاهی پیامهای ضد دینی و غیرفرهنگی دارد را در جامعه رواج می دهد خودداری کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد:براساس قانون موظفیم باهر گونه توزیع و مصرف البسه نامتعارف برخورد کنیم و در این مسیر جدی هستیم.

جمع آوری البسه غیر متعارف در قزوین

سرهنگ محمدی گفت: توزیع البسه نامتعارف زیرسوال بردن ارزشهای دینی است و این محصولات از انواع ابزار جرم تلقی می شوند و درردیف کالای قاچاق است و تصمیم گیری در مورد مجازات آن با دادسراست.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح جمع آوری البسه نامتعارف در قزوین ۱۵۰ ثوب انواع شلوار زاپ دار، ۵۸ ثوب مانتو، ۲۰ جفت کفش با تصاویر مبتذل و ۳۰ عدد پاپیون نامتعارف از فروشگاههای پوشاک جمع آوری شده است.

سرهنگ محمدی اظهارداشت: از رسانه های گروهی انتظار داریم ضمن اطلاع رسانی بموقع از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار