در راستای آشنایی واحدهای تولیدی با بازار کسب و کار؛
همایش یک روزه ای با مضمون راهکارهای توسعه کسب و کار در بازارهای داخلی و خارجی و با حضور تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین توسط موسسه توسعه گسترش علوم و فنون پایوران برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 31 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری برنا از قزوین، با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با بازار کسب و کار، معرفی روش های نوین بازاریابی و معرفی قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در فضای مجازی همایش یک روزه ای با مضمون راهکارهای توسعه کسب و کار در بازارهای داخلی و خارجی با حضور ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی و علیرضایی از اساتید دانشگاه تهران و دکتر زمانی مدیر سلامتکده طب سنتی کیمیا تهران و تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی توسط موسسه توسعه گسترش علوم و فنون پایوران در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین برگزار و در خلال آن بر اهمیت بازار کسب و کار در رونق واحدهای تولیدی تاکید شد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در این همایش اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان جهت شناخت بازار و توسعه آموزش های مهارتی بازاریابی و روش های نوین کسب و کار برای فروش محصولات این همایش تخصصی آموزشی برگزار گردید.

وی همچنین برگزاری چنین همایش های تخصصی را گامی مثبت برای آموزش مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه بازارهای داخلی و خارجی دانست و افزود: از این شیوه می توان جهت بهینه سازی واحدهای تولیدی و بهره وری کیفی محصول تولیدی در دنیای رقابت استفاده کرد.

در ادامه علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات راهی جزء توجه به صنعت کسب و کار و بازار داخلی و خارجی نیست اظهار کرد: دغدغه اساسی دکتر همتی استاندار قزوین در رابطه با صنایع و واحدهای تولیدی می باشد و در این زمینه هیچگونه کوتاهی را نپذیرفتند و نمی پذیرند و این همایش باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشد.

رحمانی عنوان کرد: امروزه خیلی از مسیرها باز شده و ما می توانیم برای آینده کشور بهتر برنامه ریزی کنیم چنانچه در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید تلاش کرده صنعت را از رکود خارج کند.

وی ادامه داد: در جلسات مختلف موضوعاتی مانند راه اندازی صنایع و رهایی از رکود، بحث سرمایه در گردش و ثبت نام در سایت بهین یاب مورد تاکید و پیگیری است.

فرماندار آبیک تصریح کرد: شهرک صنعتی کاسپین امروز از نظر زیر ساخت ها و امکانات زیربنایی جز ده شهرک صنعتی نمونه در کشور بوده که در جذب بازار داخلی و خارجی موثر می باشد.

در ادامه این همایش ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: آموزش لازمه و مقدمه هر کاری است و اگر ندانسته کاری را آغاز کنیم هم خودمان و هم دیگران اذیت خواهیم شد.

رحیمی تاکید کرد: مسوولیت پذیری مختص همه بوده و این آموزش برای تمامی سطوح لازم است تا نتیجه آن به خوبی در اقتصاد دیده شود.

وی ادامه داد: اگر مسوولیت پذیری را به عنوان اولین وظیفه انجام دادیم در مرحله بعد باید به بحث تخصص بپردازیم چراکه شاید کسی بازایاب خوبی باشد ولی تولید کننده خوبی نباشد و در این زمینه باید با توجه به استعداد، تخصص لازم ارائه شود.

این مقام مسوول بیان کرد: مدیران و مسوولین در بحث آموزش و مهارت آموزی کوتاهی نکنند چراکه آموزش ها در بلند مدت تأثیر خود را در بحث تولید نشان خواهد داد.

در پایان این همایش  جهت حضور تمامی صنایع کشور با استفاده از امکانات ویژه در بازارهای داخلی و خارجی (با استفاه از فضای مجازی) پورتالWWW.POOLIRAN.COM کسب و کار راه اندازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار