مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید تا کنون به بیش از یکهزار و 170 خودروی سرویس مدارس برچسب و کارت سرویس مدارس نصب و الصاق شده است..
کد خبر: ۳۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 21 November 2016
عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین اظهار کرد: با توجه به این که مجوز سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین صادر می شود، به منظور شناسایی آسان تر خودروهای سرویس مدارس، برچسب های ویژه روی شیشه خودروها نصب می شود.
وی عنوان کرد: پس از بررسی صلاحیت رانندگانی که به منظور فعالیت در سرویس مدارس اعلام آمادگی کرده بودند، مجوز، برچسب و کارت سرویس مدارس برای آن‌ها صادر شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد:  بر این اساس در سال تحصیلی جدید تاکنون به شیشه یکهزار و 170 خودروی سرویس مدارس برچسب و کارت سرویس مدرسه نصب شده است.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: برچسب های سرویس مدارس دارای شماره ای است که این شماره در مجوز سرویس مدرسه راننده ثبت شده است و در بازرسی های کنترلی نیز این شماره ها با هم تطبیق داده می شود.
وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری تاکسیرانان و والدین دانش آموزان بتوانیم خدمات مطلوبی را به دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، ارائه دهیم.
برچسب ها: قزوین ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار