دادستان قزوین گفت: با هرگونه فساد اعم از اداری و اقتصادی به دور از جنجال برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 24 November 2016
حجت الاسلام صادقی نیارکی  در گفت‌وگو با تابناک قزوین اظهار کرد: نقش مدیران در ایجاد و گسترش فساد اداری غیر قابل انکار است. 
وی ادامه داد: یک مدیر باید بر زیر مجموعه خود نظارت کرده و در صورت مشاهده فساد اداری آن را گزارش نماید، همچنین عدم نظارت و بی اطلاعی یک مدیر از وضعیّت مجموعه تحت مدیریت خود؛ نشانگر خلاء وجود یکی از شاخصه های مدیریتی در اوست.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین اضافه کرد: نمی توان به بهانه های مختلفی چون حفظ مدیریت و کسب رضایت دیگران، سکوت کرد و چشمان خود را بر روی فساد بست که این کار خیانتی بزرگ به دستگاه، مردم و خود مدیر است.
صادقی نیارکی عنوان کرد: تلاش  بر این است تا پرونده های موجود را به گونه ای مدیریت کنیم که بدور از جنجال و هیاهو باشد و بعضا عدم اطلاع رسانی به دلیل حفاظت ازجایگاه ها، جلوگیری از تخریب روحیّه و سلب اعتماد عمومی مردم است.
این مقام قضایی  اعلام کرد: مردم عزیز و شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند اگر جرمی واقع شود برابر قانون برخورد خواهد شد، اما اگر جرمی در شرف وقوع باشد، نباید بلافاصله افکار عمومی را متشنج کرد و یا رسانه ها خواستار اطلاع رسانی باشند چرا که دادستانی می بایست با احضار و اخذ توضیح و تحقیقات اقدام نماید و شاید انجام و تکمیل تحقیقات زمان بر باشد و در صورت ارائه توضیحات قانع کننده و اقناع  بر منتفی شدن اصل جرم؛ موضوع مرتفع و در صورت وجود دلایل و مستندات کافی و لازم دادستان می بایست تصمیم گیری نماید.
حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: با تمام توان و با استفاده از کلیه اختیارات قانونی برای هر متخلف و مفسدی پرونده قضایی تشکیل و تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود.
وی در پایان یادآور شد: در همه حال تاکید و رویکرد دادستانی بر پیشگیری از جرائم است و تا زمانی که قانون اجازه بدهد سعی و تلاش بر دوری از رویکرد مجرمانه می باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار