فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین از برگزاری نشست روشنگری با عنوان «بسیج تأمین‌کننده شرایط بدر و خیبر، رساندن پیام امام به امت» در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته بسیج در آخرین روز از این هفته که با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری» نامگذاری شده در قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین، برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های بومی و محلی، برگزاری جشنواره نجات تخم‌مرغ، جشنواره حجاب‌های غول‌پیکر در قالب مسابقه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز از هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین همچنین به برگزاری نشست روشنگری، برگزاری المپیاد ورزشی رشته‌های فوتسال و والیبال ویژه‌ حوزه‌های مقاومت بسیج، مراسم تکریم و تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست بصیرتی و مراسم تجلیل و تقدیر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد.

بهرامی با اشاره به دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج که در طول این هفته برگزار شده و همچنین این برنامه‌ها و مراسم‌ها تا پایان هفته بسیج ادامه دارد، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با عنوان آسیب‌شناسی شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس، استقرار پایگاه سنجش فشار خون و برگزاری مسابقه آشپزی از برنامه‌های هفته بسیج بوده که همچنان هم اجرای این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقه نقاشی ویژه امیدان، برگزاری میقات صالحین، برگزاری اردوی مشهد، برگزاری نمایشگاه استکبارستیزی، افتتاح نمایشگاه لاله‌های زهرایی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری کوهنوردی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین یادآور شد: نشست روشنگری با عنوان «بسیج تأمین کننده شرایط بدر و خیبر، رساندن پیام امام به امت» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در قزوین برگزار می‌شود.

بهرامی با اشاره به برنامه‌ها و مراسمات مختلف و متعدد که در طول هفته بسیج برگزار شده، مطرح کرد: مراسم آبروی محله، مراسم تفکر بسیجی، تداوم مکتب عاشورا در قالب تجلیل از نوجوانان بسیجی، غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی با موضوع اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدای فرهنگی استان، همایش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ویژه بسیجیان اصناف از برنامه‌های اجرا شده در طول هفته بسیج است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین نشست بصیرتی با موضوع گفتمان انقلابی‌گری، همایش بسیج و انقلابی‌گری و کارآفرینی، همایش ملازمان حرم ویژه همسران شهدای مدافع حرم، مشاوره به خانواده بسیجیان، همایش اقتصاد مقاومتی با آموزه‌های اسلامی و خطبه‌خوانی حضرت زینب‌(س) در طول هفته بسیج در تمام اقشار با حضور گسترده بسیجیان قزوین برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین با بیان اهمیت و تأثیرگذاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی تصریح کرد: در همین راستا نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوعات مختلف به ویژه استکبارستیزی، ماهواره و شبکه‌های مجازی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای بسیجیان در طول هفته بسیج برگزار شده و ضمن استقبال اثرات مؤثر و مفیدی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار