رزمنده دفاع مقدس:
رزمنده دفاع مقدس گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در داخل و خارج از مرزها مرهون معنویت و بصیرت و حضور مستمر بسیج در صحنه است.
کد خبر: ۳۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان در همایش بسیجیان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ظهر شنبه با حضور کارمندان بسیجی استان در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیجی دغدغه ولایت و دین دارد و بدون هیچ چشم داشتی در مسیر ارزشها گام برمی دارد و از ملامت و تهمتها خوفی به خود راه نمی دهد.

وی افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم دچار انحراف می شویم و آسیب خواهیم دید و در شرایطی که ۳۰ پایگاه اسرائیلی در اطراف کشور مستقر شده بایدبا قدرت و صلابت و اتکا به نیروهای بسیجی دشمن را به وحشت و هراس بیندازیم تا هیچگاه فکر تجاوز به کشور نداشته باشد.

این فرمانده بسیجی تصریح کرد:تفکر بسیجی امروز در سوریه و عراق ریشه دوانده و توانسته با بسیج نیروهای مردمی از اشغال این کشور جلوگیری کند و اگر مدافعان حرم نبودند امروز تمام کشور سوریه توسط داعش اشغال شده بود.

اهوازیان بیان کرد: زمانی ۹۰ درصد سوریه در دست داعش بود اما امروز به برکت بسیجیان حدود ۱۵ درصد در دست داعش است و با یک اراده بسیجی امیدواریم این وضعیت به نفع مردم سوریه تغییر کند.

وی اظهارداشت: ۱۱۶ کشور جنگی همه جانبه را علیه ایران اسلامی پایه ریزی کردند و تصور می کردند می توانند نظام نوپای ما را ساقط کرده و به اهداف خود برسند اما هدایت امام راحل و استقامت ملت و شجاعت رزمندگان توطئه های دشمنان را خنثی کرد ولی آنها امروز هم از دشمنی خود دست برنداشته اند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز هر بلایی به ملتهای مسلمان وارد می شود از وهابیت، آمریکا و اسرائیل است و کسانی که جاهلانه با ادعای روشنفکری از روی پرچم استکبار عبور نمی کنند در مسیر اهداف دشمن گام برمی دارند.

وی گفت: باید به خود بیاییم و متوجه شویم زمانی که آقازاده ها روی پر «قو» استراحت می کردند بالش رزمندگان ما گلوله های خمپاره بود و امروز هم همین بسیجیان آماده اند در شرایط بحرانی از ارزشهای اسلامی دفاع کنند.

بسیج محتاج نیست نگران است و دغدغه دارد

اهوازیان اظهارداشت: کسانی که با تهمت و دروغ پردازی می گویند مدافعان حرم برای مسائل مالی به جبهه می روند باید خجالت بکشند و بدانند برخی از مدافعان حرم ما هزینه سنگ مزار شهید را هم ندارند ولی فیش های نجومی بیداد می کند و کسی به آن توجهی ندارد و این ظلم به معنویت حاکم بر شهداست.

وی اضافه کرد: مدافعان حرم برای معنویت و دفاع از زنان و کودکان مظلوم کشور مسلمان سوریه که توسط داعش به خاک و خون کشیده شده به یاری مسلمانان این دیار رفته اند و اگر این غیرت دینی نبود باید منتظر تروریست ها در داخل کشور می شدیم.

اهوازیان گفت: یک بسیجی با بصیرت از یک دانشگاه، حوزه، مدرسه، ملت بی بصریت بهتر است و باید تلاش کنیم با افزایش بینش و بصیرت نیروهای ارزشی از آرمانهای خود بخوبی دفاع کنیم.

اهوازیان اظهارداشت: عزت امروز ایران اسلامی در سوریه، لبنان و عراق مرهون خون شهداست و باید با اقتدار از آن صیانت کنیم.

در این مراسم از پدر شهید مدافع حرم حمید سیاهکلی مرادی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار