در حالی که بخش زیادی از بدنه اصلاح‌طلب در استان قزوین دنبال تغییر ایوب رحیمی بودند، اما گویا انتصاب معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری قزوین زیاد به مذاق اصلاح‌‍طلبان خوش نیامده است.
کد خبر: ۳۳۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، با اعلام خبر تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و انتصاب سید سعید شاهرخی از لرستان به این سمت، انتظار می رفت که جریان اصلاح‌‌طلب که مدتها بود دنبال تغییر بودند از این تغییر راضی باشند اما واکنشهای این جریان نشان می دهد که اصلا اینگونه نیست.
یکی از سخت‌ترین واکنش‌ها مربوط به حزب اعتماد ملی شاخه قزوین است. این حزب در کانال تلگرامی خود با ارسال پست‌هایی نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده است.
وی در اولین پست خود از انتصابات غیر بومی استاندار قزوین انتقاد کرده و گفت استاندار به سمت انتصاب نیروهای غیر بومی گرایش پیدا کرده است.
این حزب در پست دیگری واکنش تندتری به این انتصاب نشان داده و عنوان کرده است: انتصاب شاهرخی بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین موجبات نگرانی نیروهای بومی استان را فراهم آورده است.
این حزب در کانال تلگرامی خود ادامه داده است: استاندار قزوین که سابقه مدیریت کلان در استان لرستان را دارد تاکنون چندین پست کلیدی استان را به لرستانیها سپرده است،همچنین طبق شنیده ها شاهرخی بنا به دلایلی که پایگاه خبری اعتماد ملی از کم و کیف آن اطلاعات دقیقی ندارد در استان لرستان با اعتراضات گسترده و جمع آوری طومار نیروهای بومی لرستان جهت برکناری مواجه شده بود،باید منتظر بود و در آینده نزدیک واکنش نیروهای بومی استان را به این انتصاب شاهد بود
از سویی شاخه‌های دیگر جریان اصلاح‌طلب در استان نیز با تردید به این انتصاب نگاه کرده اند و واکنش صریحی نداشته اند .
خبرها حاکی است شاهرخی همانطور که در لرستان روزهای با آرامشی طی نکرده در قزوین نیز روزهای پر چالشی خواهد داشت.
برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار