رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری آئین نکوداشت صادرات این استان و تقدیر از صادرکنندگان برگزیده خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران، استاندار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان  مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی – صنعتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم صبح روز پنج شنبه 18 آذر ماه جاری در محل سالن همایش‌های صنعت، معدن و تجارت واقع در خیابان نواب شمالی، مجتمع ادارات، ساختمان شهید حق‌شناس برگزار و از صادرکنندگانی که در سال جاری حائز بالاترین امتیاز در خصوص شاخص‌های مربوطه شده‌اند، تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: داشتن حداقل کف ارزش صادرات، متنوع‌‌ترین بازارهای هدف صادراتی، حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی، ثبت برند محصول در بازار هدف، عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان، عضویت در تشکل‌های صادراتی ملی و استانی و غیره از شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی بوده است.

پرزحمت اعلام کرد: امسال چهار واحد تولیدی از استان قزوین در همایش کشوری به عنوان صادرکننده برتر ملی انتخاب و تندیس و نشان صادرکننده برتر ملی را هم دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از 30 واحد  تولیدی – صادراتی و بازرگانی به عنوان صادرکننده برتر استانی تجلیل و به آن‌ها تندیس صادرکننده نمونه استانی اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار