مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین خواستار شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: کتابخانه به عنوان پاتوق فرهنگی هرچند کوچک اما با تعداد بیشتر باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در خصوص احداث کتابخانه عمومی در شهر اقبالیه ظهر امروز با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در این دیدار اظهار داشت: از حمایت‌ها و تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه در زمینه گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، قدردانی و تقدیر می‌شود.

اسماعیلی داشتن کتابخانه مناسب و غنی را مستلزم همکاری بخش‌های مختلف اجرایی از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی و شهرداری برشمرد و عنوان کرد: همکاری میان دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در نهایت بر رشد شاخص‌های مطالعه تأثیر بسزایی داشته باشد و موجب رفاه حال شهروندان شود.

وی تصریح کرد: کتابخانه به عنوان پاتوق فرهنگی هرچند کوچک اما با تعداد بیشتر باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

* واگذاری زمین جهت احداث کتابخانه در اقبالیه

محمد پیری شهردار اقبالیه هم در این دیدار از اعلام آمادگی برای واگذاری زمین برای تأسیس کتابخانه و مشارکت در امر ساخت کتابخانه در شهر اقبالیه خبر داد و اظهار داشت: مشارکت در ساخت کتابخانه و گام برداشتن در مسیر مطالعه مفید از جمله رسالت‌های فرهنگی شهرداری است.

وی پیشرفت کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی را موجب سربلندی ملت و مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خیران در کنار حمایت‌های مسؤولان بسیار سازنده است.

شهردار اقبالیه یادآور شد: یک قطعه زمین به مساحت حدود 2 هزار مترمربع برای احداث کتابخانه عمومی در شهر اقبالیه آماده واگذاری است.

پیری تصریح کرد: شهر اقبالیه از ظرفیت خوبی برخوردار است و با توجه به قشر جوان فرهنگی و تحصیل‌‌کرده در این شهر نیاز به کتابخانه به صورت جدی احساس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار