در مسابقه تیراندازی جام مدافعان حرم
رئیس هیأت تیراندازی شهرستان آبیک گفت: یک دوره مسابقه تیراندازی در رشته تفنگ ویژه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) این شهرستان و پایگاه‌های تابعه با عنوان «جام مدافعان حرم» برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 06 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: یک دوره مسابقه تیراندازی در رشته تفنگ ویژه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) شهرستان آبیک و پایگاه‌های تابعه با عنوان «جام مدافعان حرم» برگزار شد.

وی افزود: در آستانه شهادت مدافع حرم شهید سجاد عفتی در چهارم دی ماه، مسابقه تیراندازی با عنوان «جام مدافعان حرم» به همت هیأت تیراندازی شهرستان آبیک در سالن تیراندازی هدف برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی شهرستان آبیک ادامه داد: در این مسابقه محمدرضا خداشناس به مقام نخست دست یافت، طاها پاشایی مقام دوم را کسب کرد و علیرضا خداشناس هم به مقام سومی رسید.

احمدیان اضافه کرد: عبدالرضا شیدایی، امیرحسین صالحی، صادق شهسواری و مهدی احمدی داوری مسابقه تیراندازی «جام مدافعان حرم» را بر عهده داشتند.

وی از فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) شهر آبیک به ویژه فرمانده گردان الی‌بیت‌المقدس، ارکان گردان و شورای حوزه مقاومت بسیج ثارالله‌(ع) این شهر برای برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه بسیجیان قدردانی کرد.

* برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه کارمندان آبیک

رئیس هیأت تیراندازی شهرستان آبیک به برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارمندان ادارات این شهرستان در سالن تیراندازی هدف اشاره کرد و گفت: در این مسابقه جواد عباسی‌ مقام نخست را از آن خود کرد و امیرحسین شیخ‌حسنی و جلال‌الدین عاشوری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

حسین احمدیان، امیرحسین صالحی و الهام عظیمی‌نیا از داوران مسابقه تیراندازی ویژه کارمندان بودند.

احمدیان با اشاره به به برگزاری مسابقات تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن تیراندازی هدف مطرح کرد: در رشته تفنگ طاها پاشایی از رقیبان خود پیشی گرفت و به مقام نخست رسید و مبینا صالحی و علی مافی هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

این مسؤول ادامه داد: در رشته تپانچه  کمیل کلهر مقام نخست را از آن خود کرد و عباس فلاح مقام دوم و محمدجواد صادقی هم به کسب مقام سومی بسنده کرد.

گفتنی است، حسین احمدیان، عبدالرضا شیدایی و الهام عظیمی‌نیا داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار