معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از توجه ویژه به دانش آموزان از طرف مدرسه، خانواده و اجتماع در مسائل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 07 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد شهرستان البرز عصر روز گذشته با حضور مسئولین آموزش‌وپرورش، فرمانداری، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و جمع از مدیران مدارس در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدرسه برکت فدک مهرگان برگزار شد.

عین الله صادقی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین در این جلسه بر توجه ویژه به دانش آموزان از طرف مدرسه، خانواده و اجتماع در مسائل آسیب‌های اجتماعی تأکید نمود.

وی افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید یک روحیه جهادی مثل دوران جنگ داشته باشیم و افزایش تاب‌آوری در دانش آموزان یک عامل بازدارنده در این زمینه محسوب می‌گردد.

عسگری فرماندار البرز نیزدر این جلسه خاطرنشان کرد: در کشور و استان، سرمایه‌های معنوی بالایی داریم و باید حافظ این سرمایه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: درزمینهٔ فرهنگی خیلی باید کارکنیم وگرنه دچار بحران‌های اجتماعی شدیدی می‌شویم و خانواده‌های ما هم مصون نخواهند بود.

در ادامه جلسه، در مورد آسیب‌های موجود در مدارس و پیرامون آن بحث و گفت‌وگو شد، همچنین مقرر شد اقداماتی درزمینهٔ آموزش به دانش آموزان، اولیاء و کارکنان در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن‌ها، به‌صورت ویژه انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار