مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توجه به مسایل فرهنگی سرلوحه و زیر ساخت برنامه های اقتصادی و کشاورزی است بنابراین باید توجه ویژه ای به این امر شود.
کد خبر: ۳۴۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 07 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود گروسی روز چهارشنبه در جلسه  ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و ۹ دی  که با حضور مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمانهای وابسته و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه و مدیران سازمانی  برگزار شد با بیان این مطلب افزود : اگر بخواهیم معضل و مشکلات بخش کشاورزی را مرتفع کنیم باید دین و ارزش‌های دینی را در کارها وارد کنیم که  تعامل و همکاری مدیران در پیشبرد اهداف فرهنگی تاثیر گذار است.

وی افزود: خوشبختانه توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی در جهاد کشاورزی از ابتدای تاسیس این سازمان وجود داشته و طی این مدت هم فعالیت‌های فرهنگی خوبی همسو با اهداف بخش کشاورزی انجام شده است.

حجت الاسلام گروسی با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ گفت : بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی ماه تجلی پیدا کرد و تمام فتنه گری ها و توطیه های دشمنان را خنثی کرد.

وی اضافه کرد : اتفاق ۹ دی ماه ۸۸؛   تجدید میثاق دوباره مردم ایران با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز بیعت با مقام معظم رهبری بود که مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا پایبندی خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به ایام ... دهه مبارک فجر و اجرای برنامه های متنوع کمیته روستایی و عشایری در این دهه گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

گروسی به نقش مهم و اساسی مردم و به خصوص روستائیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این قشر زحمتکش جامعه در عرصه‌های مختلف کشور همواره حماسه آفرین بودند و بی تردید هرچقدر مردم در صحنه حضور بیشتر و پررنگ‌تری داشته باشند این انقلاب به عنوان الگو برای سایر کشورهای اسلامی تاثیر گذارتر خواهد بود.

وی بر لزوم اهمیت و توجه به تدوین برنامه‌های متنوع برای جوانان و نسل جدید و حضور فعال آنها و همچنین مشارکت پذیری روستائیان در برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

گروسی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همه وظیفه داریم با همدلی و وفاق در بزرگداشت ایام ا... دهه فجر و برگزاری هرچه پر باشکوه‌تر برنامه‌ها اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار