مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در بودجه سال آینده کشور، اعتبار اجرای طرح های آبرسانی روستایی نسبت به امسال 5 برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۴۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 08 December 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، حمیدرضا جانباز عصر چهارشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: تامین آب شرب شهرها و روستاها همواره یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت، به ویژه وزارت نیرو محسوب می شود.
وی با اشاره به حمایت های دولت برای اجرای طرح های فاضلاب شهری، ادامه داد: در ردیف بودجه، اعتباری برای کمک به شهرهای دارای فاضلاب پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یادآور شد: برای اجرای طرح های حوزه آب در مسکن مهر حمایت های لازم را از بخش خصوصی و پیمانکاران به عمل آورده و در همین زمینه آمادگی پرداخت به موقع مطالبات در قبال اجرای این طرح ها را داریم.
جانباز در ادامه از قزوین و شهرهای اطراف آن به عنوان مکان هایی که با رشد مستمر جمعیت مواجه هستند یاد و افزود: با توجه به این موضوع، چالش هایی در تامین آب شرب برای این شهر و حومه آن وجود دارد که برای رفع آنها در قانون بودجه سال 96 اعتباراتی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: در حوزه آب شرب روستایی نیز وضعیت قزوین نسبت به میانگین کشور بهتر بوده اما این موضوع به معنای بی توجهی به رفع مشکلات موجود در این حوزه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار