مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: از جمله مسائل روز کشور، نقض برجام توسط آمریکایی‌ها است که باید درس عبرت برای همه باشد.
کد خبر: ۳۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 08 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام علی معبودی در همایش یاوران ولایت شهرستان بویین‌زهرا که عصر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد حوادث ناگوار در سراسر جهان و کشور هستیم که این حوادث درس عبرتی برای همه باید باشد.

وی افزود: از جمله مسائل روز کشور، نقض برجام توسط آمریکایی‌ها است که باید درس عبرت برای همه باشد، گرچه این عبرت‌ها در طول تاریخ بارها رخ داده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، دو خط انقلاب را تهدید می‌کند که شامل دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

معبودی گفت: دشمنان خارجی همواره به دنبال فزون‌طلبی، طغیان و تجاوز هستند که نمونه آن در بحث برجام است؛ ما در برجام هرآنچه که تعهد کرده بودیم را انجام دادیم اما طرف مقابل بدعهدی کرد.

این مسؤول با اشاره به سخنرانی امروز رئیس جمهور که گفته بود، «ما مذاکره کردیم که دروغگویی آمریکا به جهانیان ثابت شود»، گفت: بدعهدی آمریکا برای جهانیان شناخته شده است، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، به آمریکا اعتمادی نیست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: رئیس بانک مرکزی آمار داده که سفره‌های مردم هشت درصد کوچک‌تر شده، در حالی که هدف ما از مذاکره رفع تحریم‌ها و گشایش مشکلات زندگی مردم بود؛ وضع اقتصادی مردم هشت درصد کاهش یافته است.

معبودی ادامه داد: به دنبال بدعهدی آمریکا، ممکن است در بین مردم دودستگی ایجاد شود و در این میان دشمن به دنبال این دودستگی است.

وظیفه مردم به ویژه بسیجیان مقابله با این دودستگی‌ها است که باید بر اساس تبیین سیاست مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وجود دشمنان داخلی خطرناک و استحاله و نابودی درونی، گرفتن اعتقادات و کم کردن حساسیت مردم به مقدسات از اهداف آنان بوده و خسته کردن نیروهای انقلابی و فهم نادرست از انقلاب هم از دیگر اهداف دشمنان داخلی است گرچه می‌توان نمونه آن را در تاریخ اسلام ذکر کرد که خواص، جنگ جمل، صفین و نهروان را بر علیه حضرت علی(ع) به راه انداختند.

وی ادامه داد: هر انقلابی که از درون دچار مشکل شود، از تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها خارج می‌شود بنابراین مقابله با دشمنان درونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک روز دانشجو به حرکت انقلابی دانشجویان در زمان شهادت شهید احمدی روشن اشاره و تصریح کرد: تغییر رشته دانشجویان یک حرکت با بصیرت و انقلابی بود، اما متأسفانه امروز برخی از دانشجویان به بهانه روز دانشجو در دانشگاه‌ها به رقص و آوازخوانی می‌پردازند.

معبودی در پایان سخنان خود یادآور شد: برخی در دانشگاه‌ها عنوان می‌کنند باید عاملان فتنه 88 از حصر خانگی آزاد شوند، در حالی که این عوامل در سال 88 به تمام مقدسات توهین کردند.

اگر حرکت سران فتنه در سال 88 نبود، آمریکایی‌ها در آن زمان با تمام شرایط ما کنار آمده بودند اما امروز کلی امتیاز به آمریکا دادیم و در نهایت با بدعهدی طرف مقابل مواجه شدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار