معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بر اساس آمارها در حال حاضر این استان در بحث بیکاری رتبه یازدهم کشوری را دارد و میانگین بیکاری جوانان قزوین یک درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این موضوع زیبنده استان قزوین نیست.
کد خبر: ۳۴۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهران قاسمی در ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین که امشب در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از معضلاتی که جوانان با آن درگیر هستند، بحث اشتغال است زیرا بخش قابل توجهی از جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی بوده اما بستر اشتغال برای آن‌ها فراهم نیست.

وی افزود: بر اساس آمارها در حال حاضر استان قزوین در بحث بیکاری رتبه یازدهم کشوری را دارد و میانگین بیکاری جوانان این استان یک درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این موضوع به هیچ عنوان زیبنده استان قزوین نیست.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود تمام دستگاه‌های اجرایی این استان باید همکاری کنند تا بتوانیم از وضعیت بیکاری خارج شویم.

قاسمی تصریح کرد: استان قزوین از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و قطع به یقین با استفاده صحیح از این قابلیت‌ها می‌توان میزان اشتغال به کار جوانان این استان به میزان قابل توجهی بهبود بخشید که این مهم مستلزم همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان با یکدیگر است.

این مسؤول با بیان اینکه سالانه 10 هزار ازدواج در استان قزوین صورت می‌گیرد، گفت: دغدغه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان این استان به شمار می‌رود که با کمال خرسندی در سفر هیأت دولت و رئیس‌ جمهور به استان قزوین شاهد گشایش در این حوزه بودیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه‌های مرتبط با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای جوانان این استان انتظار می‌رود از این پس زوج‌های جوان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

قاسمی یادآور شد: ستاد ساماندهی جوانان محل مطالبه‌گری و تسهیل است و از این پس در هر جلسه دو گزارش از ادارات کل استان قزوین در خصوص عملکرد آن‌ها در این زمینه ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار