با عنایت به گزارش مواردی از بروز بیماریهای تنفسی طیور در برخی از نقاط کشور وبه منظور برقراری هماهنگی های بین دستگاه‌های ذیربط، ستاد مقابله با آنفلوانزای پرندگان با حضور مدیر کل دامپزشکی قزوین در محل فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان که با حضور مهندس عسگری فرماندار شهرستان  البرز، دکتر نقیبی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین ، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در شهرستان البرز و بخشداران بخش‌های مرکزی و محمدیه برگزار شد؛ مطالب مبسوطی در خصوص بیماری تنفسی طیور ازسوی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین برای حاضران تشریح شد.
دکتر نقیبی در این جلسه نکاتی در خصوص وضعیت کنونی بیماری در منطقه ذکر و در خصوص نحوه مشارکت دستگاههای اجرایی در پیشگیری و کنترل بیماری بیان کرد.
دکتر علی آقاجان نیا معلم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین نیز ضمن اعلام عدم گزارش بیماری در سطح شهرستان البرز از کلیه مرغداران خواست ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای را برای پیشگیری از بروز بیماری در منطقه تشدید نمایند.
  در پایان جلسه دیگر مسئولان شرکت کننده نظرات خود را برای هماهنگی هرچه بهتر بین دستگاه‌های دخیل بیان داشته و در پایان جلسه جمع‌بندی مطالب مطروحه توسط فرماندار انجام شد و ضمن اعلام حمایت حمایت همه جانبه از دامپزشکی شهرستان البرز  دستور لزوم هماهنگی سایر ادارات را نیز  صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار