فرماندار ابیک:
فرماندار ابیک گفت: توسعه گلخانه ها در راستای تقویت بخش کشاورزی و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های این شهرستان به شمار می رود.
کد خبر: ۳۴۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود منابع آبی در آبیک، افزود: توسعه گلخانه ها به صرفه جویی در مصرف آب کمک کرده و به تولید پایدار و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی کمک می کند.
فرماندار آبیک در ادامه گفت:با توجه به این آبیک یکی از قطب های کشاورزی استان قزوین به شمار می رود، در این حوزه تلاش داریم تا با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر توسعه گلخانه ها، ظرفیت تولید محصولات دام و طیور را نیز افزایش دهیم.
رحمانی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند به ایجاد فرصت های شغلی جدید منجر شود.
وی اظهار کرد: باید نهایت سعی و توان خود را برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی که رونق تولید و اشتغال را با خود به دنبال دارد به کار بگیریم.
این مسئول اظهار کرد: امروز تنها راه توسعه کشور و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت اقتصادی در سطح جهان توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه وجود تفکر اقتصاد مقاومتی در کشور موجب بسیاری از موفقیت ها برای نظام و میهن اسلامی شده است، تصریح کرد: اگر تفکرات اقتصاد مقاومتی نبود نمی توانستیم جنگ را مدیریت کنیم تا جایی که با اتکا به این تفکر توانستیم با کم ترین امکانات و توان مالی ادوات جنگی مورد نیاز را برای مقابله با دشمن بسازیم.
شهرستان آبیک به مرکزیت آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار